Automatisch terugbellen bij bezettoon

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lulukai
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-06 07:51

Lulukai

God's gift to women

Topicstarter
Nogal cryptische TT. Even de situatie uitleggen. Voor een bepaalde dienst kan er enkel de zaterdagvoormiddag gebeld worden van 9 tot 12 uur. Er is nogal een grote belangstelling, en slechts 1 iemand kan tegelijk aan de telefoonlijn hangen.

Gevolg: er is zo goed als altijd een bezettoon, en je moet blijven proberen met bellen tot je binnenraakt. Als je lang volhoudt lukt het wel, maar soms ben je zo dus 3 uur kwijt.

Wat ik zoek is een manier om automatisch te kunnen bellen zodra de bezettoon verdwijnt. Ik moet daarom niet per sé de eerste zijn om iedereen de loef af te steken, als er een geautomatiseerde oplossing zou bestaan zodat ik niet 3 uur lang moet bellen zou dit al fantastisch zijn. Het mag wel wat geld kosten, maar nu ook geen buitensporige bedragen natuurlijk.

Ik weet dat er vroeger zoiets bestond als de R5-functie, maar die is afgeschaft lijkt mij.

Als er verdere info nodig is hoor ik het graag!

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19:54
Als hij bezet is en je drukt een 5 in en hangt dan op word je toch teruggebeld :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lulukai

Lulukai

God's gift to women

Topicstarter
RedHat schreef op maandag 03 mei 2010 @ 21:48:
Als hij bezet is en je drukt een 5 in en hangt dan op word je toch teruggebeld :?
Ja dat was bij mij vroeger ook zo maar nu werkt dit niet meer.

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-06 10:43
Met je Nokia bellen en automatisch laten herkiezen bij ingesprek.

Toets 5 is er niet meer sinds 1 Juli 2009...

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vincedd
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 28-05 11:11
Misschien isdn nemen.en dan point to point,heb je 1 netnummer met meerdere lijnen(als het budget het toelaat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lulukai

Lulukai

God's gift to women

Topicstarter
schopje

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitwarrior
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06-11-2023

bitwarrior

Ride On

Mijn Sony-Ericsson 910i (ja, dat koelkastmodel :X ) kan dit vanzelf. Anders kan het ook met een "wardialer", een programma dat een modem aanstuurt dat zovaak je wil een nummer kan herhalen. Als de luidspreker inschakelt kun je gauw overnemen als je hoort dat er een persoon opneemt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Christoph
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Ja westvleteren bestellen is lastig zo :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lulukai

Lulukai

God's gift to women

Topicstarter
Ik heb het daarnet uitgetest met mijn gsm maar die auto redial is pas om de 60 seconden en dat is veel te weinig. Ik ben op zoek naar een gsm die om de 5-10 seconden automatisch terugbelt of een andere manier om vaak te kunnen terugbellen.

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lulukai

Lulukai

God's gift to women

Topicstarter
ruyckske schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 14:17:
Ik heb het daarnet uitgetest met mijn gsm maar die auto redial is pas om de 60 seconden en dat is veel te weinig. Ik ben op zoek naar een gsm die om de 5-10 seconden automatisch terugbelt of een andere manier om vaak te kunnen terugbellen.
schopje

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lulukai

Lulukai

God's gift to women

Topicstarter
ruyckske schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 14:17:
laatste schop

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gomez12
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-10-2023
Tja, als standaard instellingen als 60 sec je te langzaam zijn, dan kom je toch in het grijzere gebied van wardiallers etc uit.

Of je doet het simpel, koopt een computerkabel voor je mobiel en leert wat atd commando's. Progje op je pc wat die atd-commando's eruit schopt en je attendeert als je iets anders dan in-bezet toon krijgt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lulukai

Lulukai

God's gift to women

Topicstarter
Ik blijf op zoek

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tlpeter
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 16:29
Dit kan niet.
Waarom niet ? nou dat is heel simpel.
Dit werkte alleen op analoge netlijnen die naar andere analoge netlijnen belden.
Jij probeert waarschijnlijk een callcenter te bellen en die werken met wachtrijen.
Je zult dan never nooit niet terug gebelt worden en dan ook nog eens aan de beurt zijn.
Je hebt twee opties.
1) blijven hangen
2) Joep van het Hek bellen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andros
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:13
Waarschijnlijk belt hij inderdaad Westvleteren en dat is absoluut geen callcenter maar een monnik met een Belgacom lijntje die bierbestellingen opneemt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lulukai

Lulukai

God's gift to women

Topicstarter
Andros schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 19:20:
Waarschijnlijk belt hij inderdaad Westvleteren en dat is absoluut geen callcenter maar een monnik met een Belgacom lijntje die bierbestellingen opneemt :)
Ja inderdaad, maar dit lost niets op :)

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gomez12
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-10-2023
Wat is er mis met je mobiel aansluiten op je pc en dan wat at commando's scripten?
Pagina: 1