Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[niet-ingelogd] aantal standaard reacties uppen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hei,

Ik weet niet hoe lang de limiet van 20 reacties per pagina al bestaat, maar tegenwoordig lijkt er een stuk meer gereageerd te worden dan vroeger. Als voorbeeld de Apple items die 200+ reacties scoren. Dan is 10+ pagina's niet echt fijn doorklikken. Vroeger was de limiet van 20 misschien niet zo erg bij max 50 reacties. Maar tegenwoordig komt het regelmatig in de 100+ aantal. Zou daarom het aantal misschien iets omhoog kunnen, naar bv: 25 of 30? (als je dus niet ingelogd bent).

Dat moet me geen probleem lijken. Als je ingelogd bent is de lijst ook eindeloos.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 03-05-2010 21:22 ]

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

200 reacties betekent niet dat er ook 10 pagina's zijn he... De grens die ingesteld staat, slaat op het aantal reactiethreads. Bij nieuws: Apple verkoopt miljoenste iPad heb je als niet-ingelogde gebruiker slechts 3 pagina's om door de 233 reacties te komen. En bij nieuws: Onderzoek: 100 ip's uploaden 30 procent Pirate Bay-torrents 5 pagina's voor 193 reacties.

Dus ik vraag me af waar je precies dit voorstel op baseert?

[ Voor 20% gewijzigd door ACM op 03-05-2010 22:09 ]

Verwijderd

Topicstarter
sorry ik had er ff bij moeten zetten bij flat mode.

• Wilbert de Vries
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07-10 20:49

Wilbert de Vries

Ex-hoofdredacteur
Even een move naar LD