Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

voelen door geluidsgolven

Pagina: 1
Acties:
  • 194 views

Verwijderd

Topicstarter
ik had een tijdje geleden op tweakers iets gelezen dat je figuurtjes aan kon raken terwijl het er in werkelijk niet was. maar door middel van lage tonen kon je het wel voelen. zoals een figuurtje van princes leia. mij lukt het niet op dat nieuwsbericht te vinden dus kunnen jullie mij helpen.
alvast bedankt _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 03-05-2010 19:01 ]

• Ghost Dog
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 27-11 12:39

Ghost Dog

FP ProMod

Paranoid Android

Welkom! :w

We zijn hier helaas geen vraagbaak, en we verwachten dat je zelf eerst op zoek gaat.
Dit lijkt me verder ook niet echt moeilijk te vinden, en ik vraag me dan ook af wat je al geprobeerd hebt.

Sterker nog:
Google is your friend. ;)

Dit kostte mij 15 seconden, dus volgens mij had je dat zelf ook wel kunnen doen. :)

Colors relate to numbers relate to SOUND | Last.fm! | Band!

Verwijderd

Topicstarter
ik dacht dat ik dit artikel had gelezen op tweakers dus ik vroeg ook om het bericht van tweakers. ik weet dat google mijn vriend is.maar ik zocht echt naar het artikel. ik kom er net achter dat het bericht van een andere nieuwssite komt. dus zeer bedankt

• dusty
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-11 22:57

dusty

Celebrate Life!

^^ wat spookhondje zegt... Je zult dus voortaan eerst zelf wat inzet moeten doen, wij zijn immers geen helpdesk.

Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR

Dit topic is gesloten.