Hoi,
Ik zoek voor op m'n slaapkamer een speakerset. Ik weet erg weinig van dit onderwerp en in de BCC e.d. wisten ze ook niet erg veel en de vaktermen daar begreep ik ook niet. Dus ik hoop dat iemand hier mij een mooie set kan aanraden, mijn eisen:
Verder had ik nog een paar vragen:
Ik zoek voor op m'n slaapkamer een speakerset. Ik weet erg weinig van dit onderwerp en in de BCC e.d. wisten ze ook niet erg veel en de vaktermen daar begreep ik ook niet. Dus ik hoop dat iemand hier mij een mooie set kan aanraden, mijn eisen:
- Mooi geluid (een hele nauwkeurige luisteraar ben ik niet, maar mooi vol en warm geluid met een mooie bass kan ik zeker waarderen).
- Aan te sluiten op m'n iPod, Computer (MAC), TV (scart-ingang en e.o.a. rood en wit rondje naast elkaar), Playstation 2 en het liefst ook een Wii (maar dat is volgensmij zeldzaam).
- Budget tot ca. 500 euro.
Verder had ik nog een paar vragen:
- Hoe gaat de aansluiting van de apparaten op de boxen in zijn werk? Kan ik ze allemaal tegelijk aansluiten? Als ik de TV aansluit, pakt hij de playstation en wii dan automatisch mee? Hoe sluit ik de TV aan (ik heb een oude)?
- Wat zegt het vermogen over de boxen? Ik zie het overal bijstaan maar ik snap het belang ervan niet.
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 03-05-2010 18:31 ]