Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dag,

Voor een project moet ik een onderzoek doen waarbij gemeten wordt hoe snel een bep. afbeelding herkend wordt. Hiervoor wordt normaal gesproken een tachistoscoop gebruikt. Maar omdat het een digitale enquête wordt, gaat dit niet.

Nu heb ik het advies gekregen om filmpjes te maken. In die filmpjes moet de afbeelding 0,04 seconde, 0,1 seconde, 0,2 seconde, 0,5 seconde en 1 seconde zichtbaar zijn. Elke tijdsduur moet een apart filmpje zijn.
Ik heb hier echt totaal geen verstand van, dus is er misschien iemand die mij tips kan geven?

Dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• battler
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 30-06 15:11
Wat is je vraag? Je maakt een filmpje dat de door jou genoemde tijden lang een afbeelding laat zien?

[ Voor 25% gewijzigd door battler op 03-05-2010 15:37 ]

Lux.Architectuur | Van Dromen tot Wonen | www.Lux-a.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
battler schreef op maandag 03 mei 2010 @ 15:36:
Wat is je vraag? Je maakt een filmpje dat de door jou genoemde tijden lang een afbeelding laat zien?
En hoe doe ik dat dan??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reptile209
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:06

Reptile209

- gers -

Als je weet dat een filmpje normaal op 25 beeldjes/seconde speelt, moet je dus één beeldje voor 0,04s gebruiken, 2,5 beeldje voor 0,1s, enzovoorts. Nu nog een programma om bijvoorbeeld animated gifjes te maken, en klaar. :)

Zo scherp als een voetbal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vunzz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 11:10
Met een programma om video te editten.

How can you conquer a hill top, if you are to busy at the bottom stepping over stones.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 03 mei 2010 @ 15:28:.
Ik heb hier echt totaal geen verstand van
Misschien had ik wat duidelijker neer moeten zetten dat ik nog nooit met video-programma's of Flash o.i.d. gewerkt heb, ik moet dus echt vanaf nul beginnen.

Dus graag wat specifiekere antwoorden: wat voor programma en hoe dan verder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vunzz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 11:10
Wat heb je al gevonden en geprobeerd en waarom voldeed dit niet?

How can you conquer a hill top, if you are to busy at the bottom stepping over stones.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat voor OS gebruik je? Als je geen gebruik hebt gemaakt van Photoshop/Flash of een videoedit programma
zou ik hier ook niet aan beginnen om enkel dit te doen. Gebruik (als je windows gebruikt) moviemaker ofzo..

Je zegt: "Elke tijdsduur moet een apart filmpje zijn." Zo kan je een plaatje importeren in Moviemaker, de tijd instellen en exporteren.. Als resultaat heb je verschillende filmpjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Savantas
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 30-09 16:52
Beste nO_On, je topic toont inderdaad wat weinig inzet en je vraagt hier nogal naar een pasklaar antwoord. Dat is niet de bedoeling van GoT. Lees de begintopics bovenaan (zoals deze) eens aandachtig door om een idee te krijgen wat we van iemand verlangen voor hij of zij zijn heil zoekt in een eigen topic op GoT.
De reacties die hierboven staan lijken me genoeg aanknopingspunten te bevatten om zelf eens verder te kijken, of, na goed doorgenomen te hebben, om een goede start met een nieuw topic te maken.
Daarnaast kun je ook lezen dat je niet hoeft te groeten. We zien je naam al staan en vnden het leuker als je na een paar duidelijke antwoorden een reply doet met bedankt en wat je precies met de tips gedaan hebt. Dan voelen de tipgevers zich ook gloeien van behulpzaamheid :)

Ik zou zeggen, lees de punten hierboven gemaakt eens goed, open een webbrowser en ga zoeken en vooral eerst zelf proberen (daar leer je het meest van!). Veel succes en wie weet tot ziens op GoT!

Ik denk niet zwart-wit, ik denk diapositief! ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.