Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• sjosz
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-07 19:04
Goedendag,

Om even kort te zijn: Ik zoek een programma dat een windows map in de gaten houd. Als hier een bestand word neergezet, dat dat automatisch word geopend met een bepaald programma.

Even de uitleg:

Sinds kort heb ik een server. Deze is o.a. bedoeld voor back-ups, downloads, website(s). Nu gebruik ik sabznbd om te downloaden. Als ik een nzb ga downloaden word hij automatisch verplaatst naar de server map die sabnzbd in de gaten houd. (dit via een firefox plugin).

Nu gebruik ik ook soms nzbplayer om series/films te streamen, zodat ik ze direct kan kijken. Nu ga ik de nzb automatisch laten verplaatsen (dmv firefox plugin waar ik een keuzemenutje krijg naar welke 2 locaties ik hem wil verplaatsen) naar een andere map op server.

Nu wil ik dus een programma wat die map in de gaten houd en die dan nzbplayer opent.

Alvast bedankt _/-\o_

Toevoeging: bestaat zoiets uberhaubt wel ??

• sjosz
subtiel schopje.

misschien heeft iemand anders een geniaal idee.

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 24-11 15:02

• sjosz
Hartstikke bedankt _/-\o_ . Even kijken of het zo te gebruiken is en of we het moeten kopen.

Ik had echt wel gegoogled hoor maar ik kon het niet vinden. (ook niet echt logisch gegoogled maarja).

IIG bedankt, hier heb ik wat aan :*)