Harman kardon dvd 28 geeft disc error

Pagina: 1
Acties:

• dadio54321
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 02-02 13:27
hallo,

Ik heb deze speler nu een aantal weken. Ik probeerde er laatst een originele dvd op af te spelen.
Het ging om de dvd Heroes seizoen 2 dvd 1. Je ziet dat de speler aan het laden is, maar dan krijg ik gewoon disc error. Bij dvd 2 geeft hij deze foutmelding af en toe.

Daarnaast bij de originele dvd van Avatar. Liep de speler vast bij hfd 17tot 18 vanaf 19 kon er weer gewoon gekeken worden.

Iemand een idee wat het probleem is of heb ik gewoon pech met de speler?

groeten

• dadio54321
Niemand?

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12:04

OMD

Klinkt als een defecte dvd-drive. Dat is dan gewoon pech hebben.

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

• dadio54321
Hmmm,

Dat is idd pech hebben. Gelukkig zit er garantie op dat gekke ding. Maar ik heb hem pas een aantal weken(denk ongeveer 5 ofzo). Dan kan dit toch gewoon als een doa beschouwd worden. Heb vanaf de aller eerste dvd er al problemen mee namelijk.

• lolcode
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 01-11-2024
Ook al is t geen DOA (binnen een week) meer, op dit soort dingen moet wel garantie gegeven worden hoor.

Edit: en in beide gevallen (DOA of gewoon garantie) zou jij geen kosten hoeven te maken en gewoon een werkende terug krijgen

[ Voor 38% gewijzigd door lolcode op 07-05-2010 10:03 ]

• ik222
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
dadio54321 schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 09:59:
Hmmm,

Dat is idd pech hebben. Gelukkig zit er garantie op dat gekke ding. Maar ik heb hem pas een aantal weken(denk ongeveer 5 ofzo). Dan kan dit toch gewoon als een doa beschouwd worden. Heb vanaf de aller eerste dvd er al problemen mee namelijk.
DOA zal het niet meer zijn, daarvoor moet je het meestal binnen 8 dagen melden. Maar er zit natuurlijk wel gewoon garantie op en dat moet jou ook zonder kosten een werkende DVD speler opleveren. Enige verschil is dat het nu mogelijk is dat de winkel hem opstuurt voor reparatie en dat het wat langer duurt.

• dadio54321
Hmmm,

Das vervelend. Gebruikte hem in eerste instantie niet, omdat ik ook een ps3 heb. Alleen de dvd's die ik daar op kijk daar vind ik het beeld nogal korrelig overkomen Zeker als ik het beeld vergelijk met wat er uit deze dvd speler komt. Als ik een dvd heb die er even in wil werken.
Pagina: 1