Ik krijg patch 1.2 niet geïnstalleerd, tijdens het installeren van de patch krijg ik een melding: Error unknown, update cannot be continued. Na wat zoeken op internet kwam ik erachter dat er 3 varianten zijn van deze error: die van mij, een error betreffende het bestand voice1.dat en een error betreffende het bestand SFX.dat. Volgens bepaalde fora gebeurt het vaak dat 1 van die 3 bestanden van de originele dvd-rom corrupt is.
De patch is niet corrupt, want zowel de patch die ik van het internet heb gehaald als de patch die op de Kingdoms dvd-rom staan vertonen dit probleem. Ook weet ik dat ik de goeie patch heb omdat ik zowel M2:TW als Kingdoms in Nederland heb gekocht en ze beide aan de praat heb gekregen op een andere computer.
Deïnstalleren, registry cleanen en daarna opnieuw proberen te installeren heeft geen effect.
De patch is niet corrupt, want zowel de patch die ik van het internet heb gehaald als de patch die op de Kingdoms dvd-rom staan vertonen dit probleem. Ook weet ik dat ik de goeie patch heb omdat ik zowel M2:TW als Kingdoms in Nederland heb gekocht en ze beide aan de praat heb gekregen op een andere computer.
Deïnstalleren, registry cleanen en daarna opnieuw proberen te installeren heeft geen effect.