PS3: alle data beschadigd?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edje040
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 09-10 09:32
ik heb een probleem met het afspelen van video-content op de PS3. Bij alle vormen van video (avi, mp4 etc etc) krijg ik sinds vanochtend de melding "alle data is beschadigd" Gisteren heb ik nog een film gekeken en was er niets aan de hand. de films worden bekeken via een readyNAS Duo (bedraad via switch). Aan de films zelf ligt het niet want via een Western Digital Media Player zijn alle films wel af te spelen. Het lijkt dus aan de PS3 te liggen. Ik heb verder geen instellingen gewijzigd of wat dan ook. Van de een op de andere dag heb ik dus dit probleem. Stroom er af en er op baat ook niet. NAS opnieuw opstarten en all media laten scannen ook niet. Mappen heb ik niet hernoemd dus daar kan het ook niet aan liggen.

iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:51

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Bekijk je het wel via de video optie? (niet per ongeluk via photo of music?)

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edje040
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 09-10 09:32
Meelobee schreef op maandag 03 mei 2010 @ 12:30:
Bekijk je het wel via de video optie? (niet per ongeluk via photo of music?)
Nee, gewoon via Video-optie zoals altijd. anders zou ik een melding krijgen dat er geen data is. Hij zegt allen dat alle data beschadigd zijn (wat dus niet is aangezien ik ze op de WD wel kan bekijken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6Pac
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-10 14:38

6Pac

"Roma Victor"

Gebruik je niet toevallig PMS om te streamen?

Ik heb wel eens die problemen als ik een AVI/MKV vooruit en terugspoel - PMS kan het dan niet aan, omdat PMS realtime moet transcoden tijdens het spoelen.

In dat geval kan je het beste spoelen d.m.v de PS3 opties ( Driehoekje) en kiezen hoeveel tijd er voor- of achteruit gespoelt moet worden.

Mocht dat niet baten, dan gewoon je mediaserver in PS3 verwijderen en je PS3 opnieuw laten zoeken naar een server

I'd like to see things from your point of view... But I can't seem to get my head that far up my ass