Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Wat is nu een betere SMS App: ChompSMS of Handcent? of lijken ze wel heel veel op elkaar?

• Mental
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-10-2020
Wat heb je zelf al uitgevonden en wat wil je precies weten?
Deze vraag gaat niemand zo voor je beantwoorden, discussie fora zijn wat anders dan vraag&antwoord fora.

• Rooster
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 23-11 20:53
Ik zelf vind Handcent beter werken dan ChompSMS, maar er zijn ook mensen die juist het omgekeerde hebben. Ze zijn beiden gratis (Chomp ook nog al het goed is, toch?) Dus probeer ze beiden zou ik zeggen :)

• Koen87
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 26-11 20:16
Ik heb eerst ChompSMS geprobeerd en daarna Handcent sms, en me voorkeur gaat toch uit naar Handcent.
Maar idd, zoals de meesten zeggen, uitproberen die handel! :)

• Tonkey
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 14:44
Ik heb ze beide gebruikt en gebruik nu juist de standaard sms app weer ;)
Werkt gewoon goed.

• styxz
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 26-11 23:10
ChompSMS heeft nu inmiddels irritante reclames overal boven in de app. Die gaan alleen weg als je iets doneert...vertraagt de boel bij mij wel behoorlijk in ieder geval.

Handcent maar es proberen dan...

Het leven is hard...een stoeprand ook.

Verwijderd

Topicstarter
Mental schreef op maandag 03 mei 2010 @ 12:19:
Wat heb je zelf al uitgevonden en wat wil je precies weten?
Deze vraag gaat niemand zo voor je beantwoorden, discussie fora zijn wat anders dan vraag&antwoord fora.
Heb Chomp pas een week [heb ook net pas mn Desire] Krijg met geen mogelijkheid de trilstand erop bij binnenkomende SMS [terwijl deze wel aanstaat in de settings]. Dus wil iets anders proberen, en dacht aan Handcent. Maar wil eigenlijk weten wat de beste App voor SMS is

• Bananenspin
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 20-11 16:27

Bananenspin

Omdat het kan

Ik gebruik Handcent. Puur omdat ik deze als eerste binnen haalde en alles goed in te stellen is wat ik wil kunnen instellen.

HOI.

• coendeurloo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:40
Handcent als je van meer opties en meer customizability houd...als beetje tweaker is dat natuurlijk wel zo ;)

• BiggyB
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 26-11 15:19
Heb ze allebei gehad en mijn voorkeur gaat uit naar Handcent. Iets prettiger naar mijn mening.
Hoewel ik nu wel een probleem heb dat smsjes langer dan 160 tekens automatisch gesplitst worden bezorgd bij de ontvangen terwijl de 'split' optie uit staat....misschien toch Chomp weer installeren...

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Dit moet je toch echt zelf bepalen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.