Ik ga binnenkort een HTPC samenstellen. Nu vroeg ik me af of het ook mogelijk is om bijvoorbeeld op mn plasma (scherm 2 bv) een game te spelen en dat het nog steeds mogelijk is om bijvoorbleed op mn LCD-monitor te internetten of een andere applicatie te draaien. Beide schermen staan in de woonkamer en zullen beide op de HTPC aangesloten worden.
Heb nog geen idee welke videokaart ik zal nemen maar iig geen cheap-ass one, wss zo rond de 250-300 euro. Proc zal waarschijnlijk een Intel I7 worden en mobo weet ik ook nog niet. Op.sys Win7 64 met min. 4GB.
Geen idee waarom maar ik heb 2x een ATI kaart gehad en had daar steeds kleine problemen mee. Niet om ATI te bashen want volgens mij zijn het prima kaarten maar heb toch een lichte voorkeur voor Nvidia. Maar volgens mij is prijs <> kwaliteit op dit moment net iets beter bij ATI. Nja lastig.
Anyhoe I need help ;-)
De game die ik 99% van de tijd zal gaan draaien wordt FFXIV (MMO)
Heb nog geen idee welke videokaart ik zal nemen maar iig geen cheap-ass one, wss zo rond de 250-300 euro. Proc zal waarschijnlijk een Intel I7 worden en mobo weet ik ook nog niet. Op.sys Win7 64 met min. 4GB.
Geen idee waarom maar ik heb 2x een ATI kaart gehad en had daar steeds kleine problemen mee. Niet om ATI te bashen want volgens mij zijn het prima kaarten maar heb toch een lichte voorkeur voor Nvidia. Maar volgens mij is prijs <> kwaliteit op dit moment net iets beter bij ATI. Nja lastig.
Anyhoe I need help ;-)
De game die ik 99% van de tijd zal gaan draaien wordt FFXIV (MMO)