Blu-ray 3D als optische drive

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzy
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-08-2024
Heren,

Iemand al iets gezien / gehoord van een optische drive die Blu-ray 3D ondersteund, of waar het redelijkerwijs van aan te nemen is dat die dat na een firmware update in de aankomende maanden zal doen?

Ik vraag het omdat ik op de wip zit omdat ik in de basis een BD speler zoek, en als je dan toch geld gaat uitgeven, met het oog op duurzaamheid:

-óf een PS3 te kopen (Blu-Ray incluido, juni/juli 3D update voor Blu-ray, nu al voor spellen)
-óf een Popcorn C-200 met zo'n optische drive erin proppen
-óf een HTPC met genoemde optische drive erin proppen
-óf een 3D Blu-Ray speler los kopen

Koers nu op optie 1 =]

fuzzy logic, niets is waar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:58

voodooless

Sound is no voodoo!

3D heeft niks met de optica van de drive te maken. Het is puur een software verhaal aan de kant van de PC. 't is eerder wachten op software, en grafische kaarten die de nieuwe 3D standaard gaan ondersteunen zodat de 3D TV's aangestuurd kunnen worden.

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:57

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Overige Hardware is geen dumpbak...

Vragen over Opslagmedia horen gek genoeg thuis in Opslagmedia & I/O Controllers

Move OH -> OM

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:03

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Met behulp van PowerDVD Ultra 3D versie 10 moet dit volgens mij al mogelijk zijn (als ik het goed gelezen heb O-) ) en is het niet zozeer afhankelijk van de hardware. (hardware moet natuurlijk wel snel genoeg zijn)

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/