Hallo
Na veel gepruts met wamp, xamp, apache, ... heb ik me nu gericht op IIS 7.5
Hiermee kan ik eindelijk doen wat ik wil, namelijk via PHP connecteren op MSSQL.
Althans, dat dacht ik - ik heb het volgende probleem: bij langere queries, wordt het script gewoon afgebroken na exact 8 seconden. (???)
Wat heb ik geprobeerd:
- "top 5000": op deze manier wordt de duur van de query beperkt, en werkt de webpagina gewoon goed (!)
- de timeout op de mssql server gecontroleerd: remote query timeout staat op 600 seconden
- php.ini doorzocht naar timeout regels: alles staat op 30 seconden en meer
- de IIS instellingen uitgepluisd, timeout staat op 120 seconden.
Niks helpt. Ik druk op F5 en na exact 8 seconden stopt het script en zie ik in de broncode in de browser een <body> tag, met daaronder niks meer.... gewoon afgebroken dus.
In de standaard windows eventlogs zie ik niks... en ik kan niks specifieks vinden van logs voor IIS.
Enige hulp ?
*edit: leuk dat foutmeldingen standaard af staan
Ik heb deze manueel aangezet en ik zie dat er een geheugen probleem was.
Na veel gepruts met wamp, xamp, apache, ... heb ik me nu gericht op IIS 7.5
Hiermee kan ik eindelijk doen wat ik wil, namelijk via PHP connecteren op MSSQL.
Althans, dat dacht ik - ik heb het volgende probleem: bij langere queries, wordt het script gewoon afgebroken na exact 8 seconden. (???)
Wat heb ik geprobeerd:
- "top 5000": op deze manier wordt de duur van de query beperkt, en werkt de webpagina gewoon goed (!)
- de timeout op de mssql server gecontroleerd: remote query timeout staat op 600 seconden
- php.ini doorzocht naar timeout regels: alles staat op 30 seconden en meer
- de IIS instellingen uitgepluisd, timeout staat op 120 seconden.
Niks helpt. Ik druk op F5 en na exact 8 seconden stopt het script en zie ik in de broncode in de browser een <body> tag, met daaronder niks meer.... gewoon afgebroken dus.
In de standaard windows eventlogs zie ik niks... en ik kan niks specifieks vinden van logs voor IIS.
Enige hulp ?
*edit: leuk dat foutmeldingen standaard af staan
[ Voor 6% gewijzigd door SideShow op 03-05-2010 11:55 ]