De week is bijna voorbij en dan gaan we weer vrolijk aan de maandag beginnen. Een geluk voor iedereen die gaat werken is dat het de komende week ook weer ingekort is door hemelvaart. De meeste bedrijven zijn dan ook de vrijdag dicht, zodat het een extra lange weekend wordt.
Als je niet weet wat je moet doen met die extra dagen, kijk dan even op internet. Bijna elke plaats heeft wel iets georganiseerd waar je naar toe kan. Voor mij wordt het iets dat op 5 minuten afstand fietsen is. Helaas is de terugweg vaak langer als de heenweg. In het ergste geval duurt het langer als een kwartier.
Er zijn geen mijlpalen te verdelen en een van de komende dagen worden de kleine koeien uit frankrijk ingehaald door chemische stoffen uit het zuiden. Hopelijk is dit niet die aswolk die nu boven Spanje hangt, maar iets dat minder schadelijk is voor de mens.
Er zijn veel dalers te vinden in de daily top 30. De oorzaak is de FotD robskedebobske. Als je goed naar de cijfers kijkt kunnen we veel verwachten van hem. Deze week is hij pas bij het Rosetta project gekomen en na een paar dagen meteen op het podium.
Voor andere gegevens kijk hieronder.
DPC Rosetta@Home hitparade van 8 mei 2010
Rosetta@Home Links
Rosetta@Home webpage
Rosetta@Home forum
DPCH Suggestiepagina
Bron
Ik rij voor mijn plezier en ben niet op de vlucht.