bel je ze op zeggen ze wachttijd is 4 minuten en moet je een bericht met je naam en nummer inspreken zodat ze je spoedig bellen, maar dat gebeurd gewoon niet, en je kan ook niet die zogenaamde 4 minuten wachten aan de lijn want dan zit je meteen in hoofdmenu weer en mag je weer opnieuw wachten, ik heb ook al een online reparatie aanvraag gedaan maar ik kan helemaal niets terug vinden over de case als ik mijn serienr in toets !! en kan ook niet een nieuwe aanmaken omdat er al een case bestaat hoe is dit mogelijk ? ja krijg je ervan he als je een gedkoop systeem haalt, de mijne een acer aspire one komt een verbrand lucht (plastic lucht) uit en word misselijk ervan en de fan van de koeling werkt ook niet meer en heb de laptop net 2 maanden SCHANDE ACER
en ben zelf bang voor me gezondheid door die lucht dus gebruik mijn systeem maar even niet en hoop dat niemand een aspire one haalt want het zijn echte bagger dingen rotzooi kwaliteit en je moet ze zeker kopen als je met je gezondheid wit spelen,
zou graag willen weten of meer mensen deze problemen met de aspire one kennen en de service van acer
zou graag willen weten of meer mensen deze problemen met de aspire one kennen en de service van acer