Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

File recovery: lijst met verwijderde bestanden?

Pagina: 1
Acties:

• Poeh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22-11 00:16
Mijn zwager heeft per ongeluk de map 'Mijn Documenten' van zijn Vista-laptop verwijderd. Nu heb ik het merendeel van de verwijderde bestanden wel kunnen terugvinden m.b.v. GetDataBack (briljante tips betreffende file recovery zijn overigens ook welkom), maar hij wil graag een 'lijst' hebben van de bestanden die hij verwijderd heeft. Niet alle bestanden zijn namelijk te herstellen. Zo weet hij later wat hij 'definitief kwijt' is.

Recuva geeft na een scan zo'n prachtige lijst met daarin de bestanden die verwijderd zijn met daarachter de mate van herstelbaarheid. Ik zie in Recuva echter geen mogelijkheid deze lijst uit te printen (aangezien het ERG veel bestanden zijn, werken screenshots ook niet). Weet iemand misschien een programma waarmee ik zo'n lijst kan uitprinten?

[ Voor 3% gewijzigd door Poeh op 02-05-2010 22:39 ]

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 24-11 15:02
GetDataBack toont toch ook zo een lijst?
Als ik mij niet vergis krijg je de gehele mappenstructuur te zien van alle gevonden mappen/bestanden, en kun je daar in aanvinken wat hij moet herstellen?

• Poeh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22-11 00:16
frickY schreef op zondag 02 mei 2010 @ 22:36:
GetDataBack toont toch ook zo een lijst?
Als ik mij niet vergis krijg je de gehele mappenstructuur te zien van alle gevonden mappen/bestanden, en kun je daar in aanvinken wat hij moet herstellen?
Sorry, ik ben niet helemaal duidelijk geweest (heb de topic start ook enigszins aangepast). Hij wil graag een lijst die hij kan uitprinten, waarin alle bestanden staan die OOIT in de map Mijn Documenten hebben gestaan. Dan kan hij na de file recovery zien, welke bestanden hij definitief kwijt is.