Laatst kwam ik mijn nu 5 jaar oude portable DVD speler tegen. Nu leek het mij wel leuk/handig omdeze als tweede monitor te gebruiken om temps op in de gaten te kunnen houden.
Op de DVD zit een AV in/uitgang in in de vorm van een female 3,5mm jack. en een in/out switch.
De 3,5mm zit in een snoer dat verloopt in een normale AV tulp. Welke ik dan vervolgens in een AVtulp-Male S-video op mijn videokaart (gigabyte GTX260) aansluit.
Nu wil het nvidia control panel het scherm niet zien.
Ik heb eerder een oud tv scherm via de S-video aansluiting aangesloten en dat werkte wel goed.
De laatste Nvidia drivers zijn geïnstalleerd.
Hardware:
Nextbase Portable DVD speler, geen idee welk type. Openklap scherm en ong. 5 jaar oud.
Gigabyte Nvidia GTX260 core216
Software:
Windows Vista 64bits
Iemand enig idee?
Edit:
Google geeft aleen oplossingen de andere kant op. Dus je svideo als input.
Op de DVD zit een AV in/uitgang in in de vorm van een female 3,5mm jack. en een in/out switch.
De 3,5mm zit in een snoer dat verloopt in een normale AV tulp. Welke ik dan vervolgens in een AVtulp-Male S-video op mijn videokaart (gigabyte GTX260) aansluit.
Nu wil het nvidia control panel het scherm niet zien.
Ik heb eerder een oud tv scherm via de S-video aansluiting aangesloten en dat werkte wel goed.
De laatste Nvidia drivers zijn geïnstalleerd.
Hardware:
Nextbase Portable DVD speler, geen idee welk type. Openklap scherm en ong. 5 jaar oud.
Gigabyte Nvidia GTX260 core216
Software:
Windows Vista 64bits
Iemand enig idee?
Edit:
Google geeft aleen oplossingen de andere kant op. Dus je svideo als input.
[ Voor 4% gewijzigd door .Sjoerd op 02-05-2010 22:16 ]