PS3 stoort digitale tv ontvangst

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Heb veel gezocht maar geen info hierover gevonden:

Zodra ik mijn PS3 aanzet valt mijn digitale tv ontvangst van digitenne helemaal weg naar 0%. Ik heb de internet kabel al eruit vd PS3 gehaald maar dat maakt geen verschil.

Heeft iemand hier ervaring mee / een oplossing voor?

grt Bo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flexicon
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14:38
Op zich snap ik je probleem. Maar waarom moet je PS3 tegelijk aanstaan met je televisie?

Ligt misschien je signaal kabel tegen de stroomkabel van de PS3 aan?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:04

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Wat gebeurd er als je de PS3 aanzet, maar de HMDI kabel eruit haalt?

Waarschijnlijk is het storing van de bluray speler, misschien de ps3 verplaatsen naar een plek zo ver mogelijk van de digitale ontvanger vandaan.

Edit: ikzelf heb er geen last van overigens en heb een digitenne box op nog geen meter van m'n PS3 staan.

[ Voor 20% gewijzigd door Meelobee op 03-05-2010 12:32 ]

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
De oplossing is onorthodox, maar je zult er blij mee zijn: kabel of schotel nemen.

Digitenne is gewoon echt kut, door dit soort dingen. Je kan proberen je antenne wat te verzetten, maar dat helpt meestal maar weinig.

Maar waarom wil je beide tegelijk aan hebben?

[ Voor 70% gewijzigd door bram1984 op 03-05-2010 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09-2014
Ik heb eenzelfde probleem, alleen dan met een 360. Het is Digitenne, goedkope digitale televisie, er zijn dus ook goedkope spullen gebruikt. Probleem is dat de 360, evenals andere elektrische apparaten, ook mijn Macbook Pro, die storen het signaal van de digitenne. Gewoon even wat verder weg gaan zitten indien je een laptop hebt, anders gewoon je PS3 uitzettten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het zelfde Probleem...

Ik heb een ziggo gecertificeerde tv. Samsum PS50B (plasma)
Met gewoone kabel ontvangst zijn er geen problemen, maar nu heb ik een CI+ module geplaatst en zodra ik de PS3 aanzet is het sigiaal van de module verdwenen.. (geen tv)

(op de vraag waarom zou ik dit willen, wil wel s tv kijken tewijl de PS3 aan het downloade is)

De PS3 is verbonden met de TV via HDMI... En zodra ik deze eruit haal (nog niet via scart aangesloten) is het probleem weg... (dus geen sigiaal is geen probleem)

Ik vermoed dat het te maken met de aansluiten van de HDMI en de kracht (of iets dergelijks/ben geen techi) die het nodig heeft niet met de CI+ kan samenwerken...

Iemand die dit heeft opgelost of het echte probleem weet?

,Ron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McMark
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 13:20
Het is gewoon het probleem van Digitenne.
Ik heb zelf ooit met een weekendje centerparcs digitenne meegenomen. Met een paar vrienden was ik aan het pokeren + tv kijken. Ik gebruik de kaarten schudder ( gewoon op batterijen ) en zelfs daarmee verstoorde ik het signaal van digitenne. En de kaarten schudder stond op ongeveer 10 meter van de ontvanger verwijderd.

Het is gewoon bedroevend met digitenne!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb geen Digitenne... Ziggo Kabel
Pagina: 1