Vreemd Netwerk probleem op laptop!

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 357808

Topicstarter
Hallo,
Me Zus heeft sinds vandaag een nieuwe laptop gekregen, K zou dan de oude laptop van haar krijgen. De oude laptop van me zus is 2x gechrasd 1x bleef die 8 weken in de winkel vorige week was de 2e. Me ouders hebben er een nieuwe Harde schijf in gezet en een nieuw besturingssysteem (windows 7) er in gezet. Toen de Laptop eindelijk Tot leven kwam hadden we gelijk problemen met de internet verbinden ( we hebben draadloos internet thuis ). We Konden telkens geen verbinding maken, Wachtwoord is goed alles klopt maar toen zagen we toen we de muis op de verbinding hielden dat het een Wep beveiliging was, Hebben we in de router gezocht en daar staat gwn alles Op Wpa-2 (aes). Me zus kan met der nieuwe laptop gwn op internet en als je bij haar de muis erop houd zie je gwn wel dat er staat wpa2 (aes) Het lijkt net alsof de instellingen ofzeu in de oude laptop bevroren zijn?? Snapt Iemand dit??? Wil het egt heel graag oplossen!

ik heb SiteCom als draadloos internetprovider;)

[ Voor 0% gewijzigd door Equator op 03-05-2010 07:35 . Reden: bold != nodig ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberpope
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

Heeft de oude laptop wel ooit op de router gewerkt? Oude laptops kunnen soms geen WPA aan.

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 357808

Topicstarter
Het is geen oude laptop http://www.slashgear.com/...rd_Bell_EasyNote_SL81.jpg
Hij heeft daarvoor altijd goed op de router gewerkt nooit problemen gehad, k heb 'm heel soms veranderd naar Wpa omdat ik soms met me psp op internet wou omdat de psp geen wpa2 ondersteund. Verder geen problemen