Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[CS5] Creative Suite 5 Master Collectie installatie probleem

Pagina: 1
Acties:

• R0K13
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11-11 13:15
Hoi,

Mijn configuratie:
4 GB RAM
Intel Core Q9450 Quad CPU

Probleem omschrijving:
Sinds kort is de Create Suite 5 van adobe uit. Nu probeer ik de proefversie gedownload van adobe.com te installeren. Ik heb de proefversie van de master collectie gedownload. Het probleem is echter dat nadat ik de opties heb gekozen en op installeren druk en niks meer gebeurt. (Zie Afbeeldingslocatie: http://photos.kierkels.net/problem.jpg). Het lijkt wel een 'dummy' knop. Hij is gewoon klikbaar maar er gebeurt niks. Ik kan wel gewoon terug gaan of opties veranderen maar als ik dan weer op installeren druk gebeurt er gewoon niks.

Wat heb ik zelf al geprobeerd:
  • Ik heb Adobe Air geupdate
  • Ik heb alleen de trial van dreamweaver cs5 gedownload. Zelfde probleem
  • Ik heb geprobeerd alleen photoshop CS5 te installeren. Zelfde probleem
  • Ik heb geprobeerd de versie in safe mode te installeren
  • Ik heb geprobeerd via run as administrator hem te installeren
  • Ik heb geprobeerd setup in compatibiliteit modus te draaien (windowsXP SP3)
  • Ik heb alle producten van adobe verwijderd via uninstall en windows clean scripts en alle verwijzingen uit
    register gehaald.
  • Ik heb de installer geprobeerd op een andere PC met windows XP SP2. Hier werkt hij wel.
  • Rechten van installatie mapje handmatig ingesteld op alle rechten
Bij alle bovenstaande punten krijg ik hetzelfde probleem. Geen foutmeldingen of dergelijke, er gebeurt gewoon niks.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen want ik weet echt niet meer wat ik nog kan doen. In ieder geval alvast bedankt voor het meedenken!

Roland

• EiSpeed
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 04-07-2021
Ik zie dat alle tekst in het Nederlands staat echter is er nog geen nederlandse versie uit.

Dus waarschijnlijk is dit nep en heb je dit niet gedownload van adobe.com

• R0K13
De installatie is nederlands maar de programma's zijn engels. Een stap voor dit keuze schermpje heb ik als language 'Engels international' moeten kiezen. Er was geen keuze optie voor Nederlands. Dus alleen de installatie is in het Nederlands.

Ik heb de versies van zowel dreamweaver CS5 als Adobe Master Suite 5 gedownload van adobe.com en beide geven hetzelfde probleem.

Ik heb ook een versie van torrent netwerk gedownload en ook deze heeft hetzelfde probleem.

Alle versies vertonen het probleem niet op een andere PC met windows XP SP2.

[ Voor 5% gewijzigd door R0K13 op 03-05-2010 12:53 ]

• Mystery
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-09 09:10
Probeer de setup.exe eens onder een Administrator context te starten. Dit aangezien het op een Windows XP pc wel werkt

Battle.net tag

• R0K13
Mystery schreef op maandag 03 mei 2010 @ 14:44:
Probeer de setup.exe eens onder een Administrator context te starten. Dit aangezien het op een Windows XP pc wel werkt
Ik heb 'run as administrator' geprobeerd als je dit hiermee bedoeld.

Ik heb vandaag ook adobe helpdesk gebeld maar zij konden me nog niet verder helpen. Wat we nog hebben geprobeerd is:
  • CS5 clean script gebruikt
  • Nieuwe gebruiker aangemaakt en daaronder geprobeerd
  • Windows opgestart in diagnotic mode
  • Virusscanners en firewall uitgeschakeld
  • Adobe Air opnieuw geinstalleerd
Nog steeds hetzelfde resultaat helaas. :/

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 24-11 08:46
Misschien raar idee.....maar maybe je virusscanner die de zaak verziekt?

Edit: Zie je je bovenstaande post. Dat is het dus ook niet. :+

[ Voor 31% gewijzigd door Pedr0 op 03-05-2010 15:21 ]

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Mystery schreef op maandag 03 mei 2010 @ 14:44:
Heb je de TS wel goed gelezen? ;) Daar staat al in dat hij 'run as Administrator' heeft gedaan... :)

Vraag me af, als je de setup in het Engels uitvoert, doet ie het dan wel goed? :)

• R0K13
Bedankt allemaal voor de reacties! Ik heb het probleem gevonden :-)

Het mapje USERS (gebruikers) had niet de juiste rechten om een of andere reden. Daarom kon de installer van adobe niks aanmaken in dit mapje. Ik heb de gebruiker EVERYONE alle rechten gegeven en nu ging de installer wel gewoon door en werd alles netjes geinstalleerd.
Pagina: 1