Hoi,
Mijn configuratie:
4 GB RAM
Intel Core Q9450 Quad CPU
Probleem omschrijving:
Sinds kort is de Create Suite 5 van adobe uit. Nu probeer ik de proefversie gedownload van adobe.com te installeren. Ik heb de proefversie van de master collectie gedownload. Het probleem is echter dat nadat ik de opties heb gekozen en op installeren druk en niks meer gebeurt. (Zie
). Het lijkt wel een 'dummy' knop. Hij is gewoon klikbaar maar er gebeurt niks. Ik kan wel gewoon terug gaan of opties veranderen maar als ik dan weer op installeren druk gebeurt er gewoon niks.
Wat heb ik zelf al geprobeerd:
Ik hoop dat iemand mij kan helpen want ik weet echt niet meer wat ik nog kan doen. In ieder geval alvast bedankt voor het meedenken!
Roland
Mijn configuratie:
4 GB RAM
Intel Core Q9450 Quad CPU
Probleem omschrijving:
Sinds kort is de Create Suite 5 van adobe uit. Nu probeer ik de proefversie gedownload van adobe.com te installeren. Ik heb de proefversie van de master collectie gedownload. Het probleem is echter dat nadat ik de opties heb gekozen en op installeren druk en niks meer gebeurt. (Zie
). Het lijkt wel een 'dummy' knop. Hij is gewoon klikbaar maar er gebeurt niks. Ik kan wel gewoon terug gaan of opties veranderen maar als ik dan weer op installeren druk gebeurt er gewoon niks.Wat heb ik zelf al geprobeerd:
- Ik heb Adobe Air geupdate
- Ik heb alleen de trial van dreamweaver cs5 gedownload. Zelfde probleem
- Ik heb geprobeerd alleen photoshop CS5 te installeren. Zelfde probleem
- Ik heb geprobeerd de versie in safe mode te installeren
- Ik heb geprobeerd via run as administrator hem te installeren
- Ik heb geprobeerd setup in compatibiliteit modus te draaien (windowsXP SP3)
- Ik heb alle producten van adobe verwijderd via uninstall en windows clean scripts en alle verwijzingen uit
register gehaald. - Ik heb de installer geprobeerd op een andere PC met windows XP SP2. Hier werkt hij wel.
- Rechten van installatie mapje handmatig ingesteld op alle rechten
Ik hoop dat iemand mij kan helpen want ik weet echt niet meer wat ik nog kan doen. In ieder geval alvast bedankt voor het meedenken!
Roland