[PC] Het officiële GoT Battlefield Bad Company 2 clan topic

Pagina: 1
Acties:
  • 828 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrisjuh_15
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12-09 22:42

Chrisjuh_15

Facta non verba

Topicstarter
Mede-auteur:
  • Janusch
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23-07 17:39

Janusch

Welkom bij de Battlefield Bad Company 2 clan van Gathering of Tweakers.

Afbeeldingslocatie: http://www.gamersland.com/data/BadCompany2-Header.jpg

Vooraf,
In het Bad Company 2 topic deel 12 kwam de clan even ter sprake. Chrisjuh_15 stelde een PC clan voor en werd al snel bij gestaan door Arieman007 die voorstelde te komen helpen.
Deze clan is uitsluitend bedoeld voor GoT leden die veel online op de slagvelden aanwezig zijn.

Hoe zit het met lidmaatschap?
Iedere Tweaker die lid is van het forum en het spel speelt op de PC. Verder zijn er geen regels aan verbonden. Wel moet je met enige regelmaat online te vinden zijn natuurlijk. Er zijn al speciale GoT servers (hierover later meer).
Je kunt lid worden van de clan door in dit topic je ingame Battlefield naam te posten. We zullen je dan in de lijst zetten. Graag ook je Direct Messages aanzetten zodat iedereen elkaar gemakkelijk kan bereiken.

Hoe zijn de Tweakers te herkennen?
In Bad Company 2 zit een clantag systeem. Dit stelt spelers in staat om een kleine vermelding voor hun ingame naam te zetten. Bijvoorbeeld: [=GoT]Pietje54. Zo kun je je clan leden herkennen.
De Tweakers Clantag is nu nog niet bekend. Deze zal later volgen.

Teamspeak,
De clan heeft een teamspeak 3 server opgezet. Teamspeak kun je hier downloaden. Na de installatie klik je op connections en op connect (of je gebruikt ctrl+s). Bij het address veld vul je 81.204.136.76 in. Bij het veld port staat waarschijnlijk al 9987. Staat dit er niet dan moet je dit even in 9987 veranderen.
Bij nickname kies je een gebruikersnaam, bij voorkeur dezelfde als die hier op het forum. Klik op connect en voila, welkom in de Teamspeak server!
Je begint standaard in het Home channel. Met een klik van de rechtermuisknop op een van de twee rooms ([GoT] -Battlefield Bad Company 2 en [GoT] Kroeg) kun je de kamer binnengaan.

We zullen Teamspeak gebruiken bij clanmatches of bij normale potjes, je bent altijd welkom in de server!

Clan matches?
We zijn zeker van plan clan matches te spelen. Ben je lid van een andere clan en toch lid van het GoT forum dan kun je ons in dit topic uitdagen voor een wedstrijd.
Als je dit topic tegenkomt via bijvoorbeeld Google kun je een mailtje sturen naar got.company2[at]gmail.com. We zullen deze binnen zo snel mogelijk proberen te beantwoorden en een match proberen te regelen. Natuurlijk gaat dit in overleg met de leden van de clan.

Leden,
  • GoT naam Chrisjuh_15. Ingame Battlefield naam: Chrisjuh92
  • GoT naam Arieman007. Ingame Battlefield naam: Janusch
GoT servers,
In het algemene topic van Bad Company 2 staat een grote lijst met de servers. Met dank aan de makers van de lijst! Hieronder volgt de lijst nogmaals:
Afbeeldingslocatie: http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2010/05/02/1272815148-520.png

Tot slot
Tot slot willen we benadrukken dat deze clan zich absoluut niet de bedoeling heeft zich af te scheiden van het officiële Tweakers forum. We blijven ten alle tijden onderdeel van het Tweakers forum.

Changelog.
Hier volgt de changelog van dit topic.

Janusch toegevoegd als in-game naam voor arieman007

Met dank aan Arieman007 voor het beschikbaar stellen van een Teamspeak 3 server.

[ Voor 2% gewijzigd door Janusch op 02-05-2010 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chiIIed
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09:35
Nu zie ik al een 'probleem'. Jullie clan tag is [GoT] maar meerdere goters hebben al [GoT] in hun naam, en ik betwijfel of die allemaal in clanverband willen spelen. Dus zodalijk krijg je een mengelmoesje van mensen met [GoT] voor hun naam, degene die wel in clanverband spelen en degene zonder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrisjuh_15
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12-09 22:42

Chrisjuh_15

Facta non verba

Topicstarter
chiIIed schreef op zondag 02 mei 2010 @ 20:42:
Nu zie ik al een 'probleem'. Jullie clan tag is [GoT] maar meerdere goters hebben al [GoT] in hun naam, en ik betwijfel of die allemaal in clanverband willen spelen. Dus zodalijk krijg je een mengelmoesje van mensen met [GoT] voor hun naam, degene die wel in clanverband spelen en degene zonder.
Ja, daar dacht ik ook al aan. Heb jij toevallig een suggestie voor een andere tag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d_star
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-09 14:59

d_star

Maharadja of the Year :-/

Erg tof en nice!

Ik ben helaas niet vaak genoeg in BFBC2 te vinden om echt van nut te zijn in een GoT-clan, maar ik blijf dit zeker op de voet volgen!

Succes met de matches mannen!

Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janusch
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23-07 17:39
chiIIed schreef op zondag 02 mei 2010 @ 20:42:
Hmm, een goed punt!

We zullen inderdaad denk ik voor iets anders moeten kiezen?

Edit: Wat ik nu terplekke kan bedenken is om het volgende te gebruiken, nadeel is dat het wel minder netjes is!:

[GoTB] (Gathering of Tweakers Battlefield]

of

[GoBC] (Gathering of Battlefield Clan) , (Gathering of Bad Company)

[ Voor 19% gewijzigd door Janusch op 02-05-2010 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11-09 15:30
Of

[GoTT] ( Gathering of The Tweakers ) of

[GoDT] ( Gathering of Dutch Tweakers )

Anyway, ik zal de clan niet joinen, wil wel een keer een clanmatch doen, zit namelijk al in een clan. The Lost souls.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mag ik er ook bij?
Ingame naam: jojodanger

Ben minstens 2 avonden in de week online.
Ook overdag wel

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 05-05-2010 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 17:25

Pykow

Angelo OTR

bij Team fortress 2 hebben wij het anders.
[GoT] = Members van Tweakers alleen
GoT1 = team 1
GoT² = team 2
GoT³ = team 3
[GoT4] = team 4 ;)

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-06 11:39

Fid3lity

Spectre X

Ingame naam: Brada 5870

-=[GoT]=- (suggestie voor clantag) ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Fid3lity op 05-05-2010 09:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatix
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 06:31
Is het niet makkelijker voor jullie om een aparte website of in ieder geval een gratis forum op te richten? Zodat je makkelijker een overzicht kan houden tussen de verschillende soorten postings? Oftewel offtopic, war gerelateerd en eventueel gewoon game gerelateerd (wat natuurlijk ook in het algemene topic kan).

Plus zal dit op de lange termijn ook mogelijk een hoop gedoe voorkomen van mensen die hier komen rellen omdat ze eruit geschopt zijn of welke reden dan ook.

Enige clan tags die ik niet zou nemen zijn [GoT] en uiteraard [GaT] (:)) en [GoT] met cijfers erachter, deze worden n.l. al voor TF2 gebruikt en GoT (algemene tag) en GaT (selectief groepje BC2 spelers).

Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Teamspeak werkt nie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Waarom Teamspeak? Er draait toch al een Mumble server waar het vrij vol is met tweakers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Clantopics zijn in het verleden geweigerd en zoals in het beleid (Spielerij beleid) te lezen is zul je voor ledenwerving of het oprichten van een nieuwe clan, ongeacht of dit een GoT clan is, ergens anders naar moeten uitwijken.
Los van of het mag of niet hebben jullie voor zover ik weet geen van de Spielerij Moderators benadert om toestemming te vragen. Dit topic gaat dus bij deze dicht.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.