Toon posts:

studio pctv van pinnacle

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
is het aan te raden om deze tv kaart te kopen ( studio pctv van pinnacle )
graag wat adviesen, want wil morgen 1 kopen.

• The Collector
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-08 11:15
'k heb hier de mono-versie (PCTV rave) en ik ben er zeer over te spreken...

* goeie beeldkwaliteit
* leuke ondersteuning voor hVCplus :9
* capturen werkt goed
* teletext ondersteuning

enkele dingen waar je misschien problemen mee kunt krijgen...

* ik heb (puur toevallig) gisteren weer eens wat gecaptured voor de verandering en kwam er achter dat in mijn nieuwe pc (zie sig.) dat ding vertraagde beeldlijnen gaf, dit is dus erg :r. Waarschijnlijk iets met timing problemen. Toen ik een bios update WW->WZ (als ik het goed heb) werdt de bussnelheid van 133.00 naar 133.33 verhoogd, probleem opgelost!

* hij kan niet in 768x576 capturen als je overlay aan hebt staan, dit kan alleen met <352x288. Maar als je (in VirtualDub) preview gebruikt, gaat het zonder problemen.

* de M-JPEG codec die erbij zit is bagger en ik raad je de picvideo codecs aan http://www.jpg.com/video/mjpeg.htm (misschien vind je dan ook nog iets op astalavista dat je hiermee kunt gebruiken ;) )

Verwijderd

Collector: wat is hVCplus ?

Verder: ik heb ook zoŽn kaart en ben er heel erg over te spreken.

Verwijderd

Melkpap (komt hier ook) die heeft er ook 1tje (ik ook) maar die had toen nog een s3 savage video kaart, maar die 2 werken niet samen!!
To dat ie een gforce kocht toen deed alles het perfect!!
Dus heb je een Savage S3 kaart, dat kan dan problemen geven!!

• The Collector
Collector: wat is hVCplus ?
hehe, programma waarmee je het analoge BskyB pakket (in videocrypt gecodeerd, op de astra satelliet) redelijk goed (90% kwaliteit) kunt decoderen...

discovery...sky one...sky premier...sky movies...paramount comedy channel...

moet je maar eens op http://www.lyngsat.com/astra19.shtml kijken, staan alle zenders bij!

moet wel een lekker processortje hebben anders wil het niet bepaald lukken. en euh... linkje ga ik hier natuurlijk niet neer zetten. maar email bestaat al langer ;)

• B@RT
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 24-02-2024
Kan je met dat HVCplus ook het geluid decoderen ?
Met de software om canal+ te ontvangen kan dat niet. Daar heb je dus weinig aan.
Als dat met die satelietzenders wel kan dan moet ik dat maar eens kijken of ik onze schotelontvanger op mijn PCTV kan aansluiten....

Verwijderd

Topicstarter
heb dus de pctv van pinnacle gekocht, echt mooi beeld, makkelijk te installeren.
heb alleen 1 probleem dan, heb een subwoofer met 4 boxjes. en volgens mij ondersteunt hij alleen maar 2 boxjes, want ik kan die andere twee niet aan de praat krijgen. weet iemand daar een oplossing voor.
voor de rest tevreden met zo'n kaart.

• The Collector
Splittertje van 2,95 bij de electrozaak :?
Pagina: 1