Beste tweakers, ik kreeg onlangs op Firefox een bluescreen. Met hierin iets over Memory, dus ik gooide voor de gein eens Memtest86+ eroverheen. Met als resultaat na bijna 3u:

In de maand dat ik deze setup nu heb, heb ik dus 1 screen gehad.. vanmorgen, in de afgelopen paar dagen wel af en toe een geheugenerror gehad.
Hardware:
CPU: AMD Athlon II X3 435 @ Stock speed (Niet/Nooit OC'd)
RAM: Kingstone Valueram DDR3 1333Mhz 2GB (Niet/Nooit OC'd)
GPU: Club3D HD5770 @ Stock speed
PSU: Silverstone Strider Essential 400W
MoBo: Asrock M3A770de
HDD: Seagate Barracuda 7200.11 ST3160813AS, 160GB
DVD: Samsung SH-S223F
Temp's zijn goed binnen de perken:
CPU @ Idle, 40c @ stress max 60c
GPU @ Idle, 40c @ stress max 72c
Core max 50c
Motherboard (Case) max 38c
HDD @ load (Na een paar uurtjes Crysis) 35c
Wat moet ik hier mee aan? Terugsturen? Dit zal dan de 2e keer zijn dat het geheugen kapot gaat.. (1e keer wassie DOA, heb een nieuwe terug gestuurt gekregen) Het komt wel precies goed uit (nouwja.. goed
) dat ik net een 2e strookje RAM bestelt heb, zodat ik in de wachtijd op zijn minst niet zonder werkende PC zit.
RAM strookje in een andere PC testen heeft geen nut, en dat zal ook geen verandering maken want in MIJN pc krijg ik een error (ik zet het bovenstaande plaatje ook in de RMA aanvraag)

In de maand dat ik deze setup nu heb, heb ik dus 1 screen gehad.. vanmorgen, in de afgelopen paar dagen wel af en toe een geheugenerror gehad.
Hardware:
CPU: AMD Athlon II X3 435 @ Stock speed (Niet/Nooit OC'd)
RAM: Kingstone Valueram DDR3 1333Mhz 2GB (Niet/Nooit OC'd)
GPU: Club3D HD5770 @ Stock speed
PSU: Silverstone Strider Essential 400W
MoBo: Asrock M3A770de
HDD: Seagate Barracuda 7200.11 ST3160813AS, 160GB
DVD: Samsung SH-S223F
Temp's zijn goed binnen de perken:
CPU @ Idle, 40c @ stress max 60c
GPU @ Idle, 40c @ stress max 72c
Core max 50c
Motherboard (Case) max 38c
HDD @ load (Na een paar uurtjes Crysis) 35c
Wat moet ik hier mee aan? Terugsturen? Dit zal dan de 2e keer zijn dat het geheugen kapot gaat.. (1e keer wassie DOA, heb een nieuwe terug gestuurt gekregen) Het komt wel precies goed uit (nouwja.. goed

RAM strookje in een andere PC testen heeft geen nut, en dat zal ook geen verandering maken want in MIJN pc krijg ik een error (ik zet het bovenstaande plaatje ook in de RMA aanvraag)
[ Voor 35% gewijzigd door D4NG3R op 03-05-2010 02:13 ]
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken