[Vervolg]Vervanger voor HD4850

Pagina: 1
Acties:
  • 150 views

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21:06

NoFearCreations

3DPrint the world!

Topicstarter
Om maar gewoon even door te gaan, want blijkbaar mag je hier eigenlijk niet om hulp vragen bij het aanschaffen van een videokaart 8)7 :
Ik heb afgelopen week mijn z.g.a.n HD4850 verkocht, omdat ik via een vriend voor weinig een betere kaart kon krijgen. Helaas ging dit niet door, dus nu moet ik z.s.m. een andere kaart hebben. Budget is rond de €125,-

Wat raden jullie mij aan? Mijn specs zijn:
MSI K9A2 CF
Amd Athlon X4 620 @ 2.60Ghz
4GB DDR3
550watt voeding.

Game wel regelmatig, 17" max 1280x1024, maar hoeft niet alles op ultra hoog te spelen.
Had zelf de MSI GTS250 Frozr? in gedachten, maar nu lees ik hier op de site weer dat dit een oude kaart is,
die gewoon wat opgeleukt is?? Of moet ik toch bij ATi blijven, omdat ik ook een CF mobo heb?

B.v.d. Jordi
Ik kreeg hierop als reactie, dat in mijn budget, de HD5750 de prijs/kwaliteit is.
Deze draait directx 11 en ondersteunt 3?? monitoren.

Welke is aan te raden dan? Omdat de 5750 door veel verschillende fabrikanten is uitgebracht, Asus, Club3D, Sapphire, XFX, Enz...

---RAWE CEEK!!!---

• nedernakker
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16-11-2024
en je denkt dat je hier geen slot op krijgt.

als je je vraag nu eens invoert op google of de specs van verschillende fabrikanten naast elkaar legt, dan heb jij je antwoord.

Ryzen 7 5700G // 3060 Ti // 32 GB 1600 MHz // 1 TB NVMe // 2 TB SATA // 2x 2560x1440 @75 hz

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-02 13:49

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Om maar even door te gaan...

Het uitzoeken van een nieuwe videokaart is iets wat je prima zelf kunt. Als je weet wat voor GPU je wilt, dan kun je naar de fabrikant gaan kijken. Kwalitatief is daar nauwelijks verschil, dat zit hem meer in meegeleverde accessoires, uiterlijk, mogelijke andere koeling of clockspeeds, garantie, dat soort grapjes. Maar zelfs dan zijn de verschillen minimaal.
Dat zijn zaken die je gewoon naast elkaar kunt zetten en je keuze uit kunt maken, je zult alleen even de moeite moeten doen om die informatie bij elkaar te rapen.

[ Voor 103% gewijzigd door Ultraman op 02-05-2010 16:42 ]

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Dit topic is gesloten.