[Suggestie] Filter toevoegen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HCMarX
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-09 22:10
Excuses voor mijn opmerking als het er al is of al ergens anders besproken is.

Ik merk dat ik af en toe een filter zoek om te selecteren dat er minimaal x verschillende winkels zijn waar een product te kopen is? Ik denk dat dit opzich wel een waardevol extra filter zou zijn om toe te voegen.

Gamecube (games) kopen of ruilen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikad0
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 14-01 20:27
Ik was laatst op zoek naar een nieuwe printer en wilde met deze nieuwe printen ook graag Cd's/Dvd's bedrukken. Helaas had de pricewatch hier geen filter voor... Het lijkt mij dan ook handig om dit ook als filter toe te voegen bij Pricewatch - Printers & Scanners :*)

(ik wist niet helemaal precies waar ik moest zijn om dit te melden, maar dit lijkt mij een goede plaats :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onbekend
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online

Onbekend

...

CD-schrijf-filter zit er wel in. Ik moest ook een printer hebben (gisteren al gekocht), en miste een hoop filters die andere websites wel hebben zoals het aantal inktpatronen, verbruik van inkt en stroom e.d..

Verder is het filter niet echt gemakkelijk in gebruik. Als ik bijvoorbeeld A4 en A3 aanvink, verwacht ik resultaten die aan beide voorwaarden voldoen. Niet aan 1 van beide.

Ondanks alle aanpassingen van de afgelopen tijd aan de Pricewatch is het nog niet veel beter geworden. :(

Speel ook Balls Connect en Repeat