Geen geluid op me ps3

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb eergister een hdmi kabel bij de action gekocht, en sinds gisteren heb ik geen geluid meer als ik een game speel, weet iemand wat hiervan de oorzaak kan zijn? Ook als ik hem eruit haal(de hdmi kabel) ook dan heb ik geen geluid.

Mvg david

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Heb je wel ingesteld dat 't geluid via de HDMI-kabel gaat?

offtopic:
N.B.: "me" is een ongelooflijk ranzige "afkorting" van "mijn". In fatsoenlijk 'spreektaal'-Nederlands schrijft men "m'n".

[ Voor 53% gewijzigd door Osiris op 02-05-2010 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je de handleiding van je PS3 al gelezen?

Heb je de handleiding van je TV al gelezen?

Heb je de handleiding van je geluidsinstallatie al gelezen? Wat gebruik je uberhaupt als luidsprekers? Je TV, losse speakers of een HIFI set?

Als je dat allemaal gedaan hebt, beschrijf dan eens wat je precies allemaal aangesloten hebt (geluidsset, losse speakers, TV voor geluid?) en wat je al geprobeerd hebt om het op te lossen. Wanneer deed het geluid het nog wel? En volgens mij kan dit prima in het algemene PS3 ervaringen topic ipv een apart topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knul
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18:46
Osiris schreef op zondag 02 mei 2010 @ 14:25:

offtopic:
N.B.: "me" is een ongelooflijk ranzige "afkorting" van "mijn". In fatsoenlijk 'spreektaal'-Nederlands schrijft men "m'n".
[ot] hear, hear

Had je voordat je die hdmi kabel kocht de PS3 anders aangesloten? Zo ja, kijk dan bij instellingen -> geluidsweergave en zet hem dan op hdmi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Gezien het een probleem/vraag betreft heb ik het topic verplaatst naar Spielerij - Problemen & Vragen.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream