Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[XP] "system" in taakbeheer neemt 95.000kb

Pagina: 1
Acties:
  • 175 views

• KevanGallagher
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23-08 11:40
Goedendag,

Ik heb een probleem met de netbook van mijn vriendin.
Sind een weekje ofzo loopt hij erg traag bij het opstarten van programma's zoals word en explorer.

Als eerste heb ik de computer gedefragmenteerd, vervolgens een CCleaner gedraaid.
Dit heeft niet geholpen. Op het internet las ik dat het een malware probleem kon zijn dus
heb ik Malware byte's gedraaid. Deze kon echter ook geen problemen vinden.

In de taakbeheer zie ik wel dat het proess "system" 95.000kb in beslag neemt.
Is dit wel normaal??
Hoe zou ik dit kunnen oplossen?

Met vriendelijke groet,

Kevan Gallagher

Verwijderd

sorry, mijn glazen bol is stuk

zou je misschien wat meer informatie over het systeem willen geven, de hoeveelheid geheugen, OS wat erop staat (XP/vista/7) de leeftijd van deze bak.

ik vermoed dat het geheugen gewoon vol aan het lopen is, in vista/7 is dat het blauwe lijntje onder tabblad "performance" in taakbeheer

• KevanGallagher
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23-08 11:40
Excuus, ik had inderdaad wel even wat specs kunnen toevoegen.

Specificaties SAMSUNG NC10
Processor Intel® Atom™ N270 processor (1,6 GHz, 533 MHz)
Besturingssysteem Genuine Microsoft Windows® XP® Home (SP3)
Geheugen DDR2 533 MHz 512 MB
LCD 10,2" WSVGA (1024 x 600) Non-gloss SuperBright© LED backlit
HDD 80 GB (5400 rpm S-ATA)
Grafische processor Intel® Graphics Media Accelerator 950 graphics core

Wat ik een beetje vreemd vind is dat op mijn desktop (OS ook XP) "system" ongeveer 252kb in beslag neemt.
Dan is 95000kb op mijn netbook wel een wezenlijk verschil...

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14:40

TheVMaster

Moderator WOS
Misschien dat je even kunt aangeven wat je zelf al gevonden heb via bv. Google of de GoT-Search.

Misschien dat je voor je volgende topic even de regeltjes door kunt nemen, dan weet je precies wat er hier wel en niet kan/mag en waaraan je startpost moet voldoen.

Het is hier namelijk op GoT de bedoeling dat je eerst zelf op zoek gaat naar een oplossing voor je probleem alvorens je hiervoor een topic aanmaakt.

Dit topic gaat dus helaas op slot....

Ben je het hier niet mee eens? Reageren mag in Oneens met de actie van een moderator? Post het hier :+

Dit topic is gesloten.