Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[W7] Wit scherm na opstarten

Pagina: 1
Acties:

• Iska
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 19-11 10:36

Iska

In case of fire, use stairs!

Topicstarter
Hey allemaal,

Toen ik vanmorgen mijn computer probeerde op te starten kreeg ik na het inloggen op Windows 7 helemaal niks. De tekst 'welcome' bleef langer staan dan normaal, maar daarna kreeg ik alleen een wit scherm zonder explorer etc! Ik kan er niet veel over vinden op internet, dus heeft iemand misschien een idee?

Specs foxtrot

[ Voor 10% gewijzigd door Iska op 02-05-2010 12:11 ]

-- All science is either physics or stamp collecting

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Safe mode al geprobeerd? Je geeft zo minimale informatie dat niemand hier iets mee zal aankunnen.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Iska
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 19-11 10:36

Iska

In case of fire, use stairs!

Topicstarter
Ja sorry, ben ondertussen bezig ;)

Ja Safe Mode werkt wel, al hoewel explorer nog steeds erg traag is. Verder normaal opstarten geprobeerd met lege msconfig maar zonder resultaat. Ik ben nu een memtest aan het doen maar lijkt me sterk dat daar het probleem ligt.. straks maar proberen laatste updates te verwijderen

Edit: WTF, na een MEMtest doet hij het opeens weer... it's a strange world we're living in

[ Voor 12% gewijzigd door Iska op 02-05-2010 12:25 ]

-- All science is either physics or stamp collecting

• Okki5
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 09:09
Heb ik pas ook gehad, geduld is een schone zaak, na 10 minuten wit scherm starte hij vanzelf door;)
Nu werkt alles weer direct... Volgens mij was het na een Windows Update