Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 307450

Topicstarter
Hoi,

ik ben in het bezit van een hp pavilion dv6-1320sd en nu heb ik een tijd terug een programma verwijderd.
Maar nou zit er bovenaan mijnt oetsen bord een touch volume balk waarmee ik mijn volume kan verstellen,
en voordat ik dat programma had verwijderd kwam er ook op t scherm te staan hoe hard mijn volume stond,
nu niet meer. Welk programma was dit en hoe kan ik dit weer terug krijgen?\
Groetjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Anoniem: 307450 schreef op zondag 02 mei 2010 @ 11:56:
en nu heb ik een tijd terug een programma verwijderd.
...
Welk programma was dit en hoe kan ik dit weer terug krijgen?\
Weet je zelf niet meer wat je gedaan hebt? Als je dat niet bijhoudt, kun je beter niets aan je PC veranderen. Maar kijk eens op de HP website bij de drivers en software.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomas Hochstenbach
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 03:31

Tomas Hochstenbach

Redacteur componenten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXcyle
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 30-05 13:41
En de originele drivers kan je vinden op de HP site
http://h10025.www1.hp.com...&product=4043663&lang=nl&
als je daar even je besturingssysteem selecteert moet je daarna de driver voor je "HP Quick Launch-knoppen" downloaden en installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Je hebt een HP-laptop, dus pak je je browser en ga je naar hp.com. Daar klik je op Ondersteuning en drivers. Vervolgens tik je even je typenummer in, vink je "Software en drivers downloaden" aan en klik je op de zoekknop, waarna je op een pagina komt die je naar je OS vraagt. Uiteraard weet je wel welke Windows-versie hebt dus klik je die aan. Het maakt overigens niet uit welke je aanklikt, want de software ondersteunt alle OS'es.

Daar, onder "Driver - Toetsenbord, muis en invoerapparaten" staan een aantal programma's, waarvan er ééntje "HP Quick Launch-knoppen" heet.

Dan laat ik nu je handje weer los, goed? Succes verder.

@eXcyle :( :P

[ Voor 5% gewijzigd door CodeCaster op 02-05-2010 12:11 ]

https://oneerlijkewoz.nl
Het ergste moet nog komen / Het leven is een straf / Een uitgestrekte kwelling van de wieg tot aan het graf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Dat is dus het probleem want quick launch buttons staat er al op.
en ik heb gekeken bij services maar daar staat hij niet bij, dus ik heb het idee dat hij gewoon niet meer aan staat. Oja en trouwens toen maakte het me niet uit dat dat balkje er neit was dus ben ik inmiddels al vergeten welk prorgramma dat was maar nu heb ik zoiets van ja is eigenlijk toch wel handig

[ Voor 70% gewijzigd door Anoniem: 307450 op 02-05-2010 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
reactie graag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jester-NL
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Jester-NL

... pakt een botte bijl

HP quicklaunch doet (voor zover ik weet en kan achterhalen) niet aan on-screen wijzigingen tonen. Het zijn een paar handige toetsen die programmeerbaar zijn. Logitech doet dat bijvoorbeeld wel :)
Het is nogal lastig om aan de hand van de hier geleverde gegevens te bepalen wat je precies geinstalleerd had staan (ooit).

The sky above the port was the color of television, turned to a dead channel
me @ last.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ja dat snap ik, maar de icons die toen die het nog wel deed op het scherm werden vertoond wanneer ik een quick launch button in drukte zijn wel de zelfde als degene die in de map van quick launch buttons van hp staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnoxNL
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10:25
Het maakt wel degelijk uit voor het aanbod van software/drivers of je win7 of vista kiest.
Kijk eens onder win7.

Verder vind ik de aangeboden info van jouw kant ook vrij beperkt en komt het nou niet over of je al veel gezocht/geprobeerd hebt, dus zou ik maar gewoon recoveren als je het verder niet kunt vinden en je het zo belangrijk vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
nouu ik heb anderrs heel google rotgezocht naar hoe ik dit kan krijgen zoals ik het wil en zoals het was. overigens heb ik alle recente versies van quick launch buttons geinstalleerd en de versie die al op de laptop stond nog een keer geinstalleerd, ik heb windows 7 x86 dus ik neem aan dat ik deze ook moet kiezen bij de software, en zoals ik zei heb ik alle recente versies geprobeerd dus ook deze heb ik geprobeerd. Sorry als mijn info vrij beperkt is maar ik weet niet welke info je nog meer nodig hebt?

Groeten
Pagina: 1