Ik zit hier in een benauwde situatie, ik heb minder dan een maand geleden een setje speakers gekocht, de Logitech Z323. Deze waren er om mijn X-240 te vervangen en ik was er meer dan zeer tevreden mee, alleen sinds een paar dagen doet mijn linkerspeaker het niet meer, wat toch héél erg irritant is.
Nou bewaar ik over het algemeen alle dozen e.d. van mijn spul, inclusief bonnetjes, maar toen ik deze dus achter het schot vandaan wou halen kwam ik erachter dat mijn moeder creatief bezig was geweest, en dat ik dus meerdere dozen mistte...
Dingen die ik heb geprobeerd:
X-240 (oude) op huidige PC -> Werkt goed
Z323 op HTPC -> Zelfde probleem (links defect)
Het is zondag vandaag dus kan niet langs de winkel gaan waar ik hem heb gekocht, ook al betwijfel ik het dat ik daar een nieuwe krijg. Ik heb Logitech al gemailed erover, kijken wat zij doen.
Tweakers, see this -> what do?
Nou bewaar ik over het algemeen alle dozen e.d. van mijn spul, inclusief bonnetjes, maar toen ik deze dus achter het schot vandaan wou halen kwam ik erachter dat mijn moeder creatief bezig was geweest, en dat ik dus meerdere dozen mistte...
Dingen die ik heb geprobeerd:
X-240 (oude) op huidige PC -> Werkt goed
Z323 op HTPC -> Zelfde probleem (links defect)
Het is zondag vandaag dus kan niet langs de winkel gaan waar ik hem heb gekocht, ook al betwijfel ik het dat ik daar een nieuwe krijg. Ik heb Logitech al gemailed erover, kijken wat zij doen.
Tweakers, see this -> what do?
[ Voor 4% gewijzigd door Crazy-Al op 02-05-2010 11:50 ]