Logitech Z323 Speaker defect, hoe garantie?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazy-Al
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01-05 20:10
Ik zit hier in een benauwde situatie, ik heb minder dan een maand geleden een setje speakers gekocht, de Logitech Z323. Deze waren er om mijn X-240 te vervangen en ik was er meer dan zeer tevreden mee, alleen sinds een paar dagen doet mijn linkerspeaker het niet meer, wat toch héél erg irritant is.

Nou bewaar ik over het algemeen alle dozen e.d. van mijn spul, inclusief bonnetjes, maar toen ik deze dus achter het schot vandaan wou halen kwam ik erachter dat mijn moeder creatief bezig was geweest, en dat ik dus meerdere dozen mistte...

Dingen die ik heb geprobeerd:
X-240 (oude) op huidige PC -> Werkt goed
Z323 op HTPC -> Zelfde probleem (links defect)

Het is zondag vandaag dus kan niet langs de winkel gaan waar ik hem heb gekocht, ook al betwijfel ik het dat ik daar een nieuwe krijg. Ik heb Logitech al gemailed erover, kijken wat zij doen.

Tweakers, see this -> what do?

[ Voor 4% gewijzigd door Crazy-Al op 02-05-2010 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Nu online

RnB

Gewoon Logitech contacteren, kan allemaal via de mail.
Ik heb nog nooit zulke perfecte service gehad als bij Logitech. Geen aankoopbon meer? Geen garantie meer? Het maakt ze niets uit!
Jij komt met een probleem, zij regelen het voor je en je krijgt in een week je nieuwe spul binnen.

[/reclamepraat]

Maar toch is het zo. ;) Kijk even op de site en ga naar support, dan komt het goed.

Oh, lezen is lastig.. Je hebt ze al gemaild zie ik.

[ Voor 7% gewijzigd door RnB op 02-05-2010 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazy-Al
klopt, maar ik ben ongeduldig, en ik zit hem toch hier aardig te spacen zonder muziek :P

rechterspeaker doet het, maar monotoon geluid is niets voormij...

hoop dat ik snel van ze hoor =]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 17:29
Zelfs een pin transactie is tegenwoordig een wettig ´bonnetje'
De winkel kan immers opzoeken waar die transactie bijhoort.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 22659

Je hebt geen aankoopbon nodig voor garantie, maar je dient aan te tonen dat je het product daar hebt gekocht. Kortom, een afschrift oid is voldoende om aan te tonen dat het product daar gekocht is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazy-Al
dat vind ik heel erg goed om te horen =] ik wacht de RMA van logitech af, anders stap ik hiermee naar de winkel, hopen dat dat lukt.

Merci! :D hou wel op de hoogte van wat ze zeggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolly_Jumper
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 17:27
Even een toevoeging m.b.t. de garantie via Logitech. Als je randapparatuur ouder is dan 2 jaar óf je hebt het via hun aangeschaft óf je bent de bon kwijt, dan kun je bij Logitech. In alle andere gevallen moet je bij de winkelier aankloppen. Heb een aantal weken terug ook een RMA aangevraagd via Logitech en toen werd bovenstaande verteld. Als je geen bon meer hebt, zal je een foto moeten maken en sturen met desbetreffende hardware + een A4'tje met een handgeschreven RMA nummer. Na het versturen van de foto sturen zij jou vervolgens een nieuw setje die je in een aantal dagen in huis hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ck2000nl
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-04 14:49
Logitech is vrij coulant mijn garantieverlening. In de meeste gevallen, geven ze "intern" een langere garantie dan die op de verpakking staat. Geen bon is ook geen probleem, serienummer doorgeven en soms een belangrijk onderdeel (afgeknipte stekker of remote) opsturen en het is geregeld! Bellen is het snelst 8)

| Sony VAIO Pro 13" 8GB 256GB ssd Windows 8 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BS
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 12:06

BS

ck2000nl schreef op maandag 03 mei 2010 @ 10:30:
Logitech is vrij coulant mijn garantieverlening. In de meeste gevallen, geven ze "intern" een langere garantie dan die op de verpakking staat. Geen bon is ook geen probleem, serienummer doorgeven en soms een belangrijk onderdeel (afgeknipte stekker of remote) opsturen en het is geregeld! Bellen is het snelst 8)
Ik heb vorig najaar een garantieclaim ingediend bij logitech voor een z5500 set.
Deze ging binnen de 2 weken defect maar voor garantie stuurde logitech mij naar de winkel en anders had ik pech.
Ze waren niet vanplan om ook maar iets voor mij te regelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ck2000nl
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-04 14:49
Er wordt verwacht dat je het 1e jaar sowieso garantie moet verhalen bij de winkel/verkopende instantie. Deze kan een set van 2 weken oud, ook sneller omruilen. Pas bij problemen of het overschrijden van de garantietermijn kun je beter bij Logitech zelf terecht.

| Sony VAIO Pro 13" 8GB 256GB ssd Windows 8 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A-Square
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 27-04 04:48
Ik had recent contact opgenomen met Logitech betreft mijn MX3200 desktop setje (iets meer dan 2 jaar in bezit). Sommige toetsen waren stroef geworden en moeilijk in te drukken in bepaalde posities ondanks regelmatig schoonmaken van het toetsenbord. Ik kreeg een mailtje opgestuurd met instructies, deze gevolgd, en binnen 2 dagen een mk710 setje thuis gekregen. Prima service als je het mij vraagt! d:)b
Pagina: 1