Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timotjj
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
Hallo, ik heb hier in mijn huis 2 routers staan 1 beneden die een signaal naar een usb-hub geeft en van deze usb-hub naar de andere router wordt doorgelinkt. Alleen als ik deze router aanzet dan knant na 5 min. het internet op de router beneden uit (dit is de router die de andere router aanstuurt, met wel een hub ertussen0
Ik kan dan wel doorgaan met internetten op de 2e router (die boven staat) alleen beneden kan dat dus niet meer. Dus mijn vraag is hoe kan ik beide gebruiken ? (ik hoop dat het een beetje duidelijk is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• battler
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 30-06 15:11
Een USB hub? Weet je dit zeker, het lijkt mij namelijk erg apart om twee routers te koppelen via een USB hub. Waarschijnlijk bedoel je gewoon een hub? Zoals je zelf al aangeeft is je verhaal erg onduidelijk. Maar als ik het goed begrijp heb je twee routers op elkaar aangesloten via een hub. Voor het gemak is beneden router 1 en boven router 2. Zou jij het volgende naar boven kunnen toveren van de twee routers.

Wat zijn de IP instellingen van de routers?
Wat zijn de DHCP instellingen van de routers?
Hoe en waar zitten je PC's verbonden.
Wat wat voor routers heb je?
Op welke router komt het "internet" binnen?
En uiteraard de vraag of het daadwerkelijk USB Hubs zijn.

[ Voor 66% gewijzigd door battler op 02-05-2010 12:58 ]

Lux.Architectuur | Van Dromen tot Wonen | www.Lux-a.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timotjj
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
battler schreef op zondag 02 mei 2010 @ 12:54:
Een USB hub? Weet je dit zeker, het lijkt mij namelijk erg apart om twee routers te koppelen via een USB hub. Waarschijnlijk bedoel je gewoon een hub? Zoals je zelf al aangeeft is je verhaal erg onduidelijk. Maar als ik het goed begrijp heb je twee routers op elkaar aangesloten via een hub. Voor het gemak is beneden router 1 en boven router 2. Zou jij het volgende naar boven kunnen toveren van de twee routers.

Wat zijn de IP instellingen van de routers?
Wat zijn de DHCP instellingen van de routers?
Hoe en waar zitten je PC's verbonden.
Wat wat voor routers heb je?
Op welke router komt het "internet" binnen?
En uiteraard de vraag of het daadwerkelijk USB Hubs zijn.
Ja idd, ik bedoel een hub geen USB-hub:P
De 2 routers zijn van sitecom en ik ga nu de rest van de informatie verzamelen