Fulscreen video behouden

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solid Seal
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-09 16:46

Solid Seal

3D Printer N00b

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik heb een klein probleem (o0) en ik heb eigenlijk geen idee of dat hier wel goed staar, maargoed.

Ik heb 2 TFT schermen van 20" merk is samsung en de rest lijkt me onbelangrijk.
Deze zijn aangesloten op 1 Ati Radeon 4870.

Nu het probleem:

Als ik op 1 van de schermen een video afspeel die web-based is (youtube) en die draai ik fullscreen en ik druk vervolgens op me andere scherm met de muis dan switched het youtube filmpje weer naar normal size.
Is er een optie die ervoor zorgt dat ie gewoon fullscreen blijft? Or do I just have to live with it.

Groetjes
Solid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23:59

Wiethoofd

Broadcast TOM

You'll just have to live with it, zodra de focus van je browser af is (full screen flash) zal deze niet meer full screen blijven spelen. Een videospeler op je tweede scherm zou kunnen, dan komt je startbalk niet hinderlijk in beeld zodra je op je hoofdscherm gaat browsen oid.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakwortel
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21:04
Daar kun je weinig aan doen idd. met games probeer ik altijd ze in windowed te spelen op de resolutie van het scherm want dan gaat het beter maar met youtube weet ik geen oplossing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20:09
Nee, daar kun je zeker wat aan doen... En laat google nou net een goede hulp zijn.

"Youtube full screen dual monitor"

En laat het nog werken ook!!!11!!

(en waarom komt een thread als deze me ook alweer bekend voor? Beeldvullende video's met dualscreen.)

[ Voor 29% gewijzigd door Paprika op 01-05-2010 21:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solid Seal
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-09 16:46

Solid Seal

3D Printer N00b

Topicstarter
Hmm .. kan het proberen al ben ik geen fan van hex - editting :D

Bedankt voor de reacties iig .. als hex de/het enige middel is dan sla ik denk ik over :)