Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[feat] 1 item in tracker favoriete wenslijst totaal weglaten

Pagina: 1
Acties:

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

Topicstarter
Favoriete wenslijst 1 product huidig Met 1 product in een enkele wenslijst heeft de kop favoriete wenslijst een linkje naar http://tweakers.net/pricewatch/bestelkosten en ook 'Totaal' heeft hetzelfde linkje met de prijs die er al direct boven staat.

Favoriete wenslijst 1 product gewenst Nu is het totaal opnieuw neerzetten onder een enkel product (in mijn ogen) nogal overbodig, evenals een linkje wat hetzelfde oplevert als de kop die er boven staat. Graag had ik het dan als volgt gezien:

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Topicstarter
En mocht er meer dan een product in staan, dan is het voor het overzicht wel zo logisch om de prijzen _rechts_ uitgelijnd te hebben staan, helemaal met grote en kleine bedragen kijkt dat een stuk prettiger:
Cascading Stylesheet:
1
#utracker #tracker-winkelmand span.time { text-align: right; }

Favoriete wenslijst uitlijning prijzen
Links uitgelijnd, rechts niet 8)

[ Voor 22% gewijzigd door Wiethoofd op 01-06-2010 22:42 ]

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Ik vind je voorbeeld links nou ook niet echt wat... Om 't echt goed te doen, zou het € teken links uitgelijnd en de prijs rechts uitgelijnd :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Topicstarter
Dat zou inderdaad nog netter zijn, maar ik kan met css geen spaties toevoegen of alleen het euro-teken links uitgelijnd laten staan :P

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01:57
Maak dan ook gelijk 'Totaal' dikgedrukt, dan is het duidelijker dat het geen product is :P

The devil is in the details.

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Topicstarter
Mute schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 15:50:
Maak dan ook gelijk 'Totaal' dikgedrukt, dan is het duidelijker dat het geen product is :P
Cascading Stylesheet:
1
#utracker #tracker-winkelmand a[title="Totaal"] span.caption { font-weight: bold; }
de .caption weglaten zorgt er voor dat ook het totaalbedrag dik gedrukt wordt

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Ik neem aan dat je de CSS puur ter illustratie erbij zet, want de devvers weten vast wel wat ze moeten aanpassen :+

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Topicstarter
Ik heb nog niets gehoord vanuit de devvers, maar mocht het er niet door komen, dan kan je met je custom css iig een eind komen :P

Pagina: 1