Gewicht camera's is een beetje te hoog

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TD-er
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-09 16:06
Bij het filter van de camcorders zag ik dat de slider voor het gewicht een tikkeltje te grote range had.
Na het schuiven van die slider zag ik dat er nog 10+ cams waren, oftewel het was niet 1 camera met verkeerd gewicht.

Het lijkt erop dat gram bedoeld is en kg weergegeven.

Bijvoorbeeld deze.
Ik denk dat deze niet zomaar meemag met de handbagage. Echter heb je dan wel een mooi steady shot ;)

Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Wat houd je tegen om het zelf te wijzigen bij de producten?

Rechtsbovenin staat een knupke met *specs verbeteren*... Als je daar klikt kan je het zo wijzigen.

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TD-er
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-09 16:06
Hooglander1 schreef op zaterdag 01 mei 2010 @ 20:55:
Wat houd je tegen om het zelf te wijzigen bij de producten?

Rechtsbovenin staat een knupke met *specs verbeteren*... Als je daar klikt kan je het zo wijzigen.
Ik had het idee dat het bij veel meer dan 'n paar producten zou zijn en dan lijkt het mij meer een structureel probleem, wat zich dus ook zou kunnen openbaren bij nieuw in te voeren producten.

Edit:
Er zijn 79 van de 91 camera's die meer dan 2 kg wegen.

[ Voor 6% gewijzigd door TD-er op 01-05-2010 21:13 ]

Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18:13

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Zo te zien is de spec in kilo's en hebben mensen daar de gram waardes ingevuld. Wie verzonnen heeft dat je camera's per kilo koopt weet ik niet, aanduiding in grammen zou logischer zijn. Er zijn meer plekken waar dat mis gaat, DSLR lenzen is hetzelfde verhaal geloof ik. Mensen verwachten het in grammen op te geven, dus vullen 375 in, niet beseffend dat dat kilo's worden en ze dus eigenlijk 0.375 in hadden moeten vullen.

Dit soort structurele problemen is inderdaad iets wat je prima even in een topic kan melden, i.p.v. via het meldpunt. Al was het alleen maar zodat we even kunnen uitleggen hoe een en ander veroorzaakt wordt.

Nu is het alleen nog even wachten tot er een pricewatch admin langskomt met genoeg tijd om even die producten langs te lopen en ze te fixen :)

Alvast bedankt voor het melden, hopelijk kunnen we dit op korte termijn even rechttrekken. Wat mij betreft wordt die spec, indien mogelijk daarna ook omgezet naar grammen, ipv kilo's :)

[ Voor 5% gewijzigd door Orion84 op 01-05-2010 23:16 ]

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr