Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Alt.Binz zit vast op decoding

Pagina: 1
Acties:

• wizkid_niels
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20-09 15:08
Hoi!

Gisternacht heb ik zo'n 100GB aan films gedownload op mijn laptop, aangezien ik weg ging voor een week, en ik 's avonds ook wat leuke films wil kunnen kijken :). Ik heb deze gedownload met Alt.Binz 0.25 (de gratis versie dus), met OS Win. 7 Prof. x64. Het downloaden was vanmorgen klaar, alleen het decoden was nog bezig. (Al deze bestanden staan in een temp map, waaruit het gedecodeerd wordt om vervolgens in de download folder te zetten. De temp map (met bestanden die nog gedecodeerd moeten worden) staat op C:\Users\Gebruiker\AppData\Local\Alt.Binz\temp, en de download folder op J:\Films & Apps. (Externe HDD). Nu ben ik dus niet meer thuis, en heb ik internet via een dongel, ik kan hier dus niet opnieuw downloaden.

Het decoden staat op 30%, waar het dus was gebleven toen ik Alt.Binz afsloot. Ik heb al geprobeerd om de downloadfolder te wijzigen naar een C:\locatie en ook om de tijdelijke folder te renamen en Alt.Binz vervolgens daarnaar te verwijzen. Ook heb ik tijdelijk geconnect, en dan gaat ie niet verder met downloaden ofzo, hij blijft gewoon op "Connected" staan. Ik heb ook al een reboot geprobeerd, maar dat lost het probleem helaas ook niet op.

Zijn er nog ideeën om het decoden weer te laten starten? In de log file staat er ook niks over, helaas :(

• wizkid_niels
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20-09 15:08
Laat maar.. Zat wat te proberen met een oude .exe over de huidige heen, en nu is op een of andere manier alles verwijderd uit de temp file.. 50GB weg >.< Naja.. geen alt.binz meer gebruiken dus, voortaan.