Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

kan niet zoeken in topics met zoekwoord class, bug?

Pagina: 1
Acties:
  • 355 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik wilde weten welke class de bijgeleverde SD kaartje van de HTC Desire is maar dan worden alle postjes grijs. Dit syndroom doet zich ook in andere topicjes voor :?

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Als replies grijs worden betekend dat er geen replies zijn gevonden met de zoekterm, ik heb even gekeken naar bijv. dit topic , en daar werkt het prima? :)

[ Voor 26% gewijzigd door moto-moi op 01-05-2010 18:15 ]

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

Zoeken in het topic gaat toch gewoon goed, alleen wordt meer dan alleen de tekstuele inhoud van de berichten doorzocht, namelijk ook op html-niveau ;)

@ moto, het gaat dus om het specifieke zoekwoord 'class' wat verkeerde highlighting oplevert.

[ Voor 15% gewijzigd door Wiethoofd op 01-05-2010 18:15 ]

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• moto-moi

moto-moi

Wiethoofd schreef op zaterdag 01 mei 2010 @ 18:15:
@ moto, het gaat dus om het specifieke zoekwoord 'class' wat verkeerde highlighting oplevert.
Dat geeft bij mij anders prima highlighting weer, zie ook de link die ik gaf. Volgens mij is die bug in de highlighter enige tijd geleden door crisp al gefixed

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

moto-moi schreef op zaterdag 01 mei 2010 @ 18:17:
Dat geeft bij mij anders prima highlighting weer, zie ook de link die ik gaf. Volgens mij is die bug in de highlighter enige tijd geleden door crisp al gefixed
De highlighting klopt, maar
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1392780?data[filter_keywords]=agree&data[boolean]=AND
moet wat anders opleveren dan
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1392780///agree
Bovenstaand voorbeeld klopt maar data[filter_keywords]=class levert nu hetzelfde op als ///class

[ Voor 14% gewijzigd door Wiethoofd op 01-05-2010 18:29 ]

• moto-moi

moto-moi

Er valt echt geen touw vast te knopen aan je uitleg Wiethoofd.

Verwijderd

Topicstarter
Bij wiethoofd 1e url zie ik netjes 1 post met de highlighted trefwoord, bij de 2e url zie ik een hele waslijst grijze postjes met uiteindelijk helemaal onderaan de highlighted niet-grijze post (normaal leesbare post dus).

Ik leg het ff uit omdat ik niet zeker weet of jij wel hetzelfde ziet als wiethoofd en ik zien.... Ik wil dus de resultaat van de 1e url van wiethoofd.

Dus geen grijze postjes, alleen maar postjes met gevonden trefwoorden.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 01-05-2010 18:49 ]

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

moto-moi schreef op zaterdag 01 mei 2010 @ 18:31:
Er valt echt geen touw vast te knopen aan je uitleg Wiethoofd.
Er is een verschil tussen 'zoek in dit topic' en het highlighten.
Zoeken in topic is data[filter_keywords]=$keyword in de url
Highlighten van posts in het topic met alleen dat zoekwoord is 3 slashes en dan $keyword (///$keyword)

Omdat 'zoeken in topic' op class schijnbaar op html-niveau de classes van de quoteboxes, berichten etc. ook allemaal meepakt worden deze niet ingeklapt/verborgen zoals normaal wel gebeurt bij 'zoeken in topic' maar gedraagt zich dit als het highlighten van de berichten waarin wel het zoekwoord staat.

Klik de linkjes uit m'n vorige post en zie de verschillen in de url en de uitwerking.

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 00:34
moto-moi schreef op zaterdag 01 mei 2010 @ 18:15:
Als replies grijs worden betekend dat er geen replies zijn gevonden met de zoekterm, ik heb even gekeken naar bijv. dit topic , en daar werkt het prima? :)
Nee, dat werkt niet prima. Al die grijze berichten zouden gewoon moeten verdwijnen.

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:40

crisp

Devver

Pixelated

Er zit inderdaad een beperking in de code bij het expliciet zoeken naar posts met bepaalde keywords; dit is een gewone 'LIKE'-search en zoekt dus ook binnen de opmaakcode van een post. De highlighting doet het vervolgens wel goed, maar bij het zoeken binnen een topic zouden inderdaad de posts die niet matchen weggelaten moeten worden.

Dat is een bekend probleem en staat ook al een tijdje als 'FIXME' in de code :P

Intentionally left blank

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:40

crisp

Devver

Pixelated

Fixed in SVN

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.