Ik kom er zelf niet echt uit maar wat is most bang4buck....
Ik wil niet alleen puur snelheid maar ook redelijk opslag met een beperkt budget
budget is 450 euro
een Vertrex 2 100gb met een 1tb eraan (400 euro)
of 2x intel X25-m raid 0 met 1tb eraan (420 euro)
of 4x intel X25-V raid 0 met 1tb eraan (440 euro)
of oldskool allemaal ouderwetse schijven erin mikken in een dikke raid zetten
normaal gesproken kom ik wel eruit maar dit keer niet
Al die bla bla verhalen van pagefile niet op ssd, ramdisk maken en nog meer van die ongein ken ik al.
Leuk en aardig die schrijfsnelheiden maar wat heb je eraan als je toch beetje loopt te internetten...
aan de andere kant wil je ook dat je games beetje snel laadt ipv eindeloos wachten.
Het enige wat ik doe is proggen en gamen. Maar geen movie editting of database enzo.
Andere woorden welke "combo" is snel. Ohja en aannames ben ik geen fan van. Liever keiharde benchmark cijfers of ervaringen
Add:
RAID TRIM
nieuws: Intel publiceert trimdriver voor raidconfiguraties
Vertex 2
http://www.hardware.info/..._inclusief_OCZ_Vertex_2/6
Ik wil niet alleen puur snelheid maar ook redelijk opslag met een beperkt budget
budget is 450 euro
een Vertrex 2 100gb met een 1tb eraan (400 euro)
of 2x intel X25-m raid 0 met 1tb eraan (420 euro)
of 4x intel X25-V raid 0 met 1tb eraan (440 euro)
of oldskool allemaal ouderwetse schijven erin mikken in een dikke raid zetten
normaal gesproken kom ik wel eruit maar dit keer niet
Al die bla bla verhalen van pagefile niet op ssd, ramdisk maken en nog meer van die ongein ken ik al.
Leuk en aardig die schrijfsnelheiden maar wat heb je eraan als je toch beetje loopt te internetten...
aan de andere kant wil je ook dat je games beetje snel laadt ipv eindeloos wachten.
Het enige wat ik doe is proggen en gamen. Maar geen movie editting of database enzo.
Andere woorden welke "combo" is snel. Ohja en aannames ben ik geen fan van. Liever keiharde benchmark cijfers of ervaringen
Add:
RAID TRIM
nieuws: Intel publiceert trimdriver voor raidconfiguraties
Vertex 2
http://www.hardware.info/..._inclusief_OCZ_Vertex_2/6
[ Voor 13% gewijzigd door zonglew00 op 01-05-2010 18:55 ]