Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik ben al een lange tijd opzoek naar een hdd media player met opnamefunctie
Een paar weken terug was op Cebit 2010 de AC Ryan Playon dvr hd gelanceerd

http://www.playondvr.com/en/Afbeeldingslocatie: http://asia.cnet.com/i/r/2010/crave/hav/63016873/playon_dvr_hd_500x360.jpg

deze heeft alle functies die ik nodig heb, hij kan zelfs geprogrameerd worden via het internet.
maar 299€ vindt ik toch veel geld om zomaar aan een apparaat op te doen waar zo weinig informatie over te vinden is op het internet, dus wil ik eerst eens polsen bij mensen die deze playon dvr hd al in huis hebben of er enige ervaring mee hebben.

• querex
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09-02 09:49
Ook ik lig al een tijd op de loer naar dit product...

Mijn vraag is:
Is het nu bij deze DVR HD mogelijk om tv te kijken (tv modus) en tegelijkertijd met een pc over het netwerk (ethernet) de NAS (files op de hdd) te raadplegen?
Bij de vorige DVR versie moest je de playon telkens in "NAS modus" schakelen om aan de files te kunnen.

Iemand meer info hierover?

• ScooBY_DoO
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-02 23:15
toch maar eens nieuw leven blazen in dit topic.

zijn er al tweakers in het bezit van dit op het oog prachtige apparaat?

ik zou graag willen weten of de dvr exact hetzelfde presteerd als z'n broertjes.
bijv. 1080p streamen en bestandsondersteuning.
ik heb op youtube een filmpje bekeken van bep-tv met een uitgebreide review maar daar kwamen nog wel een paar minpuntjes uit naar voren, o.a. bovenstaande issues.

Dit is wat Hardware.info er in oktober 2009 over zei:
Kijken we ten slotte naar de bestandsondersteuning, dan is deze gebrekkig. Wie uitsluitend DivX bestanden in een AVI-container wil afspelen zit gebakken, maar moderne HD formaten zoals H.264 en VC-1 worden niet ondersteund. Een groter gemis is de afwezige ondersteuning voor Windows Media Video - typerend voor Realtek 1262 gebaseerde spelers. Een recente firmware update voegde nog enige bestandsformaten toe, maar de kans dat je ooit alle bestandstypes kan afspelen met de Playon is afwezig, daarvoor is de chip niet krachtig genoeg. De PlayonDVR inclusief TV tuner is te koop vanaf 199 euro exclusief harde schijf en dat is gezien de functionaliteit en verbeterde interface dermate gunstig in onze ogen, dat we de speler belonen met een Hardware.Info Bronze Award.

Is dit inmiddels verholpen door firmware updates?

en ook niet geheel onbelangrijk, het fan-geluid. is dat acceptabel op ong. 2mtr afstand?

dus, zijn er mensen die hun ervaringen kunnen delen vd dvr?
tia

[ Voor 43% gewijzigd door ScooBY_DoO op 13-08-2010 00:16 ]