paypal betalen wil niet (dealextreme)

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hallo,
ik kan niet met paypal betalen.
ik heb vandaag mijn bankrekening net bevestigd bij paypal.
elke keer als wil betalen krijg ik dit.

Uw ontvanger wil direct worden betaald. Om directe betaling mogelijk te maken, hoeft u alleen maar een creditcard te koppelen als betaalbron !creditcard hebben we niet!.

ik heb gecheckt of alles in orde was dat was goed. hier onder staat erop dat alles goed is.
maar moet ik nog paar uur wachten tot alles bijgewerkt in het systeem van paypal of moet ik nog een paar dagen wacht tot ik kan betalen met paypal? Heeft iemand raad?

Gecontroleerd PayPal-lid

U bent nu een gecontroleerde PayPal-gebruiker. U profiteert niet alleen van een betere beveiliging, maar kopers en verkopers waarderen ook uw gecontroleerde status omdat deze aangeeft dat u de veiligheidscontrole van PayPal heeft doorstaan.

Uw lidstatus is: Gecontroleerd

Wat houdt 'Gecontroleerd lidmaatschap' precies in?
Het betekent dat u uw aanmelding voor het controleprogramma heeft voltooid. Uw verstuur- en opnamelimieten zijn opgeheven.

Is Gecontroleerd lid worden wel veilig?
Ja. PayPal gebruikt de meest geavanceerde codering om uw rekeninginformatie te beschermen. PayPal zal nooit persoonlijke gegevens bekendmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16:16

MsG

Forumzwerver

Heb je de paypal > bankrekeningkoppeling vandaag pas opgezet? Bij mijn koppeling kreeg ik een paar dagen later een miniscuul bedrag overgemaakt met een omschrijving welke ik moest invullen. Heb je zoiets al moeten doen?

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-09 23:09
DealExtreme werkt alleen als er een CC is gekoppeld aan PayPal volgens mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandaX
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12:59

SandaX

Nicht Ärgern nur wundern

GerardHenninger schreef op zaterdag 01 mei 2010 @ 16:45:
Dat is niet waar, het werkt bij mij prima met enkel een gekoppelde bankrekening.

Ik denk dat je gewoon even moet wachten tot er een bevestiging is van de koppeling van je rekening met paypal, zoals MsG aangeeft. Mocht het dan ook nog niet lukken kun je het beste contact opnemen met paypal lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeeJeWel
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10-09 21:35
Niet waar :)

Homey — Critics are those without skills to create.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16:16

MsG

Forumzwerver

Nee hoor, ik heb Paypal aan mn bankrekening gekoppeld en het werkt uitmuntend.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manuel
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 06:33
Hier wordt het gewoon van mijn bankrekening afgeschreven, dus dat is het niet.

Verder denk ik dat het probleem is wat MsG zegt, namelijk dat de bedragen nog even goed moeten worden ingevuld. Als je naar Profiel => Bankrekeningen gaat, dan hoort er dit te staan: 'Primair Bevestigd' (of alleen Bevestigd, dat weet ik zo niet. :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
MsG schreef op zaterdag 01 mei 2010 @ 16:43:
Heb je de paypal > bankrekeningkoppeling vandaag pas opgezet? Bij mijn koppeling kreeg ik een paar dagen later een miniscuul bedrag overgemaakt met een omschrijving welke ik moest invullen. Heb je zoiets al moeten doen?
ik had haar eergisteren mijn tante lid gemaakt en ze kreeg het bedrag gestort ik heb netjes alles volgens instructies ingevoerd. maar elke keer als we iets willen kopen krijgen we creditcard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Manuel schreef op zaterdag 01 mei 2010 @ 16:47:
[...]

Hier wordt het gewoon van mijn bankrekening afgeschreven, dus dat is het niet.

Verder denk ik dat het probleem is wat MsG zegt, namelijk dat de bedragen nog even goed moeten worden ingevuld. Als je naar Profiel => Bankrekeningen gaat, dan hoort er dit te staan: 'Primair Bevestigd' (of alleen Bevestigd, dat weet ik zo niet. :))
ABN AMRO
Bankrekening
x-xxxx Nederland
Primair
Bevestigd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B0MBACI
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Yeps bij mij werkt het ook gewoon met bankrek, maar een vriend van mij had het ook laatst over dat je bankrek koppelen niet meer voldoende is, en dat je ook een cc moet hebben. Misschien zijn de voorwaarden veranderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boxman
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 02-09 00:05
Probeer eerst eens een prulletje van een dollar. Ik had dit in het begin ook omdat ik een te grote order wilde plaatsen.

Ryzen 7950X3D | X670E Steel Legend | 64GB (2x32 M-die) DDR5-6000C30 | RTX 3090 | Seasonic Prime 1300W | Custom Loop CPU+GPU+RAID Watercooling 2x360mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raphaelo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-09 15:26

Raphaelo

boeiend!!

Ik heb het ook, heb een rekening bij de ING. Kon vroeger altijd wel met mijn gekoppelde bankrekening betalen, maar nu niet meer...

Het werkt bij mij wel als ik eerst een bedrag over maak naar mijn paypal rekening....

originele signatures zijn top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mischien accepteren de genoemde banken gewoon geen incasso opdrachten van paypal meer, vanwege misbruik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErgoStijn
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 12:07
Ik kan het ook niet, zie Ervaringen met DealExtreme.com - deel 2 waar jeook aardig wat hadkunnen lezen, en eventueel deze vraag stellen. niemand weet verder waar het precies aan ligt, ik ga geld overmaken naar de PP-rekening, alleen is deze nu al 9 dagen bezig en duurt dit echt lang voordat je dus iets kunt kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 00:14
Ik had dit probleem ook aan het begin met paypal, ook nadat ik het bedrag had overgemaakt. Na een paar dagen werkte het gewoon, ik denk dat je nog wat geduld moet hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Verwijderd schreef op zaterdag 01 mei 2010 @ 19:10:
Mischien accepteren de genoemde banken gewoon geen incasso opdrachten van paypal meer, vanwege misbruik?
Dat lijkt me sterk, omdat met bank X (ja, paypal heeft een bankstatus ;) ) wel eens misbruik gemaakt wordt zouden alle transacties van die bank niet geaccepteerd worden? Zelfde geld voor Western Union bijvoorbeeld, prima om mee zaken te doen ook al heeft het soms een negatieve klank.
overigens heb ik nooit problemen gehad met paypal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17:10

Sebazzz

3dp

Zoals al aangegeven is dat niet waar, en het zou ook heel raar zijn want PayPal is een universeel betaalportaal. 'T zou net zoiets zijn dat je bij één site via iDEAL niet meer met ING kon betalen. :o

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Erkens schreef op zaterdag 01 mei 2010 @ 20:14:
[...]

Dat lijkt me sterk, omdat met bank X (ja, paypal heeft een bankstatus ;) ) wel eens misbruik gemaakt wordt zouden alle transacties van die bank niet geaccepteerd worden? Zelfde geld voor Western Union bijvoorbeeld, prima om mee zaken te doen ook al heeft het soms een negatieve klank.
overigens heb ik nooit problemen gehad met paypal
nee ze is voor het eerst lid van paypal ze heeft nog nooit misbruik gemaakt van haar bank.
ze heeft amper verstand van computers het enige wat ze kan is msn/chatten, surfen en internet radio.
ze is geen hacker ofzo xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErgoStijn
Verwijderd schreef op zaterdag 01 mei 2010 @ 22:51:
[...]

nee ze is voor het eerst lid van paypal ze heeft nog nooit misbruik gemaakt van haar bank.
ze heeft amper verstand van computers het enige wat ze kan is msn/chatten, surfen en internet radio.
ze is geen hacker ofzo xD
Het heeft ook niet met haar persoonlijk te maken, dan isdat eerder om iets wat vaak is voorgevallen. maar ik denk dat buiten paypa lcontacteren, niemand je echt een antwoord kan geven..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik bel morgen paypal wel echt raar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raphaelo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-09 15:26

Raphaelo

boeiend!!

Verwijderd schreef op zondag 02 mei 2010 @ 11:14:
Ik bel morgen paypal wel echt raar.
Laat je het hier even weten, ben zelf ook benieuwd, maar eigenlijk te lui om te bellen... :Z

originele signatures zijn top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElementriX
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
Oplossing is om zelf éérst door middel van bankoverschrijving geld op de Paypal rekening te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz

Sebazzz

3dp

ElementriX schreef op zondag 02 mei 2010 @ 21:30:
Oplossing is om zelf éérst door middel van bankoverschrijving geld op de Paypal rekening te zetten.
Dat is al tijden niet meer mogelijk, om PayPal als een soort prepaid kaart te gebruiken.

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-08 18:34
Ik kan bij een betaling via Paypal altijd kiezen uit mijn creditcard of direct vanaf de bank. Standaard kiest ie creditcard, maar op het betaalscherm zit ook ergens een optie om je bankrekening te kiezen. Nadat je je bankrekening hebt gekozen wordt je nog een keer gevraagd of je dat echt zeker weet. Misschien moet je in het betaalscherm even naar zo'n optie zoeken.
Sebazzz schreef op zondag 02 mei 2010 @ 21:50:
[...]

Dat is al tijden niet meer mogelijk, om PayPal als een soort prepaid kaart te gebruiken.
Ooh? Is dat zo?
Ik gebruik die mogelijkheid al tijden lang niet meer, maar wist niet dat het helemaal niet meer te gebruiken zou zijn...

Edit:
Je kan PayPal wel degelijk nog steeds als een soort prepaid tegoed gebruiken!

Nadat je ingelogd bent kun je op het scherm "Mijn rekening" > "Overzicht" je tegoed zien in US Dollars en in Euro's.
Op het scherm "Mijn rekening" > "Geld toevoegen" kun je je tegoed aanvullen. Bij een bankoverschrijving duurt dit volgens PayPal 4 tot 6 dagen. Mijn ervering uit een grijs verleden is dat het een dikke week kan duren.

[ Voor 54% gewijzigd door Joen op 02-05-2010 23:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz

Sebazzz

3dp

Hm, dat wist ik niet :) Het was volgens mij in ieder geval een tijd niet mogelijk, misschien hebben ze het teruggedraaid. Het mooiste zou natuurlijk een integratie tussen PayPal en iDEAL zijn, dan kan je met het gemak van PayPal + iDEAL en de veiligheid van je eigen bank overal in de wereld betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErgoStijn
Wat is dit nou weer voor slechte reclame? even een modje roepen hoor..

even OT dan:

Had TS nu al paypal gebeld? verder is het bij mij ook nog niet opgelost.

[ Voor 39% gewijzigd door ErgoStijn op 19-05-2010 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• painkill
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 09-09 23:33

painkill

Pain(k)(ill)

stijnovinchi schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 20:23:
Wat is dit nou weer voor slechte reclame? even een modje roepen hoor..
Je mag volgens de regels niet reageren op een TR waardige reactie :p

Maar WEL als je ook OT gaat: (hoop ik)

Ik kan al een hele tijd met paypal betalen, en bij mij staat er onder mijn accountnaam dit:

Rekeningtype: Premier Status: Gecontroleerd

Dus als dat er bij jou ook staat dan moet je goed zitten..

Mijn SNES verzameling!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08 21:59

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Joen schreef op zondag 02 mei 2010 @ 23:12:
Edit:
Je kan PayPal wel degelijk nog steeds als een soort prepaid tegoed gebruiken!

Nadat je ingelogd bent kun je op het scherm "Mijn rekening" > "Overzicht" je tegoed zien in US Dollars en in Euro's.
Op het scherm "Mijn rekening" > "Geld toevoegen" kun je je tegoed aanvullen. Bij een bankoverschrijving duurt dit volgens PayPal 4 tot 6 dagen. Mijn ervering uit een grijs verleden is dat het een dikke week kan duren.
Dit kan dus alleen als je je bankrekening koppelt aan je paypal rekening. Je kunt géén bankoverschrijving meer doen! Deze vraag heb ik toevallig afgelopen week aan paypal gesteld en dit was het antwoord.
Onze klanten in Nederland kunnen momenteel enkel geld toevoegen aan de
PayPal-rekening na het koppelen van de bankrekening. Wij begrijpen dat u in
het verleden gebruik had gemaakt van het aanvullen van de PayPal-rekeing
via uw bankrekening, echter is deze mogelijkheid sinds een paar jaar niet
meer in gebruik. Uiteraard zullen wij met het verzoek van onze klanten
rekening houden met toekomstige ontwikkelingen van onze website. Daarom is
uw e-mail tevens doorgezonden naar de desbetreffende afdeling. Wij stellen
vragen of opmerkingen over onze website zeer op prijs.
Ik zit er nu aan te denken om maar een aparte rekening te openen en die aan mijn paypal te koppelen. Een rekening waar je niet rood mag staan en waar nooit veel geld op zal staan. Ik heb namelijk geen zin om mijn standaard lopende rekening waar salaris e.d op binnenkomt te koppelen aan een paypal account wat alleen beveiligd is door alleen een login+password. Ook al ben ik een voorzichtige pc gebruiker de kans bestaat toch altijd dat je ergens een keylogger oid oploopt door een nog niet gepatcht lek of zo,,,/me klopt op hout

En als ik zo pc kwaliteiten van zijn tante lees lijkt me dat voor haar zeker geen onverstandige optie :)

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Pagina: 1