OpenBSD + zsh + cwm + tmux + Model M
Onder ubuntu (gnome) heb je ook nog powermanagement (gnome-power-preferences) die dat soort dingen regelt. Misschien in die richting zoeken?
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
je kunt als het goed is gewoon energie typen in het configuratiecentrum en dan zou energiebeheer te voorschijn moeten komen.
Dank voor de snelle reacties
Ik heb in System Setting > Power Management de optie 'Lock screen on resume' uitgeschakeld. Bij alle profielen heb ik 'Dim screen...' uit staan.
Dat vinkje had ik al weggehaald:)har0 schreef op zaterdag 01 mei 2010 @ 15:52:
System settings, desktop, screensaver, vinkje weg bij automatisch starten ?
Ik begrijp niet welk configuratiecentrum je bedoelt (dit is KDE 4.4.2).Mar2zz schreef op zaterdag 01 mei 2010 @ 15:46:
je kunt als het goed is gewoon energie typen in het configuratiecentrum en dan zou energiebeheer te voorschijn moeten komen.
Ik heb in System Setting > Power Management de optie 'Lock screen on resume' uitgeschakeld. Bij alle profielen heb ik 'Dim screen...' uit staan.
En onder het tabbladje screen van de power managment?
Noobs don't use "F1", Pro's do, but they can't find the information they needed
Ook daar geen vinkje bij Enable display power management. Bovendien heb ik de profielen (Powersave, Performance etc) verwijderd.h.edink schreef op zaterdag 01 mei 2010 @ 16:52:
En onder het tabbladje screen van de power managment?
[ Voor 5% gewijzigd door djohn_croot op 01-05-2010 17:08 ]
Ow sorry, gnome configuratiecentrum had ik het over, die heeft gewoon een search optie.
Dan een totaal ander idee. Eventueel voor het uit proberen.
Kopieer de .kde map in je homedirectory als backup ergens naar toe.
Verwijder de .kde map en start opnieuw op.
Hierna gaan alle instellingen van kde weer terug naar de basis heeft mij soms ook geholpen bij een grote upgrade. Als het werkt kun je daarna wel weer oude instellingen van programma's weer terug kopiëren.
Kopieer de .kde map in je homedirectory als backup ergens naar toe.
Verwijder de .kde map en start opnieuw op.
Hierna gaan alle instellingen van kde weer terug naar de basis heeft mij soms ook geholpen bij een grote upgrade. Als het werkt kun je daarna wel weer oude instellingen van programma's weer terug kopiëren.
Noobs don't use "F1", Pro's do, but they can't find the information they needed
Map .kde verwijderd uit /home/<user>, maar helaas geen verandering.
Pagina: 1