@Home Den Bosch

Pagina: 1
Acties:

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-08 21:35
Sinds @Home deze week is begonnen met het "upgraden" van regio Den Bosch kan ik bijna niet meer internetten.

@Home heeft alle IP adressen opnieuw ingericht. Als ik op mijn -b PC DHCP aanzet dan heb ik direct een IP conflict omdat de oude eigenaar hem vast heeft ingesteld. Op mijn -a PC kan ik met het DHCP adres niet (lees: maar de helft) internetten en als ik mijn oude adres vast wil instellen, krijg ik wederom IP conflicten ;(

@Home ga vooral zo door |:(

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• Onno
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Als je adresconflicten hebt moet je gewoon de helpdesk bellen. Ook al is de wachttijd soms erg lang (gelukkig wel gratis), ze kunnen er meestal wel wat aan doen.

(en dat mensen tegen alle waarschuwingen in hun IP statisch instellen is niet echt @home's schuld lijkt me)

• s3n
  • Nu online

s3n

Ik heb hetzelfde :(

Als ik dhcp instel krijg ik een heel ander ip beginnend met 217 ipv met 212
En zit ik op een heel ander subnet.
Ik kan gelukkig met beide nr's goed internetten.

btw. Ik gebruik mn ouwe ip gewoon nog.

• Arno
  • Laatst online: 18-08 21:35
Als je adresconflicten hebt moet je gewoon de helpdesk bellen.
Gedaan, maar ze willen me niet helpen omdat de ego van @Home zeker weer dat het is opgelost na een DNS update :?
En dat mensen tegen alle waarschuwingen in hun IP statisch instellen is niet echt @home's schuld lijkt me
idd, maar mensen moeten iets, als de DHCP van @Home niet doet waar dat ding voor aangeschaft is

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• Onno
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Als ik dhcp instel krijg ik een heel ander ip beginnend met 217 ipv met 212 En zit ik op een heel ander subnet.
Alle nummers lopen dwars door elkaar heen, ip (sub)netten hebben niks met fysieke subnetten te maken.
btw. Ik gebruik mn ouwe ip gewoon nog.
En dat is dus niet echt sociaal t.o.v. degene die dat ip uitgedeeld gaat krijgen...
Gedaan, maar ze willen me niet helpen
Hmm, onthouden wie je te woord heeft gestaan? Indien ja: klacht sturen naar @home over die medewerker... >:)

Verwijderd

Ik zit in Heerlen (Limburg) en heb hetzelfde probleem. Toen bij mij @home voor het eerst geinstalleerd wer, hadden ze nog geen goed lopende dhcp, dus hebben ze alles statisch opgezet. Nu heb ik sinds deze week ook constant problemen met mijn verbinding. Nou, helpdesk gebeld, komen ze erachter dat alles naar dhcp moet, maar dat mijn gegevens op de dns server ook fout staan. :ja meneer, dit wordt 's nachts met een script opgelost". Dag erna, natuurrlijk, weer hetzelfde probleem, maar weer bellen, resultaat: "sorry is nog niet gebeurd, zal het meteen doorgeven, morgen kunt u weer normaal internetten" Vanmorgen dus maar meteen weer gebeld want het werkte nog steeds niet. Zegt die flapdrol aan de helpdesk, "Ik zal het direct doorgeven, het kan maximaal drie !!!! dagen duren, mocht u daarna nog problemen hebben moet u weer bellen" !!!!!

Wat moet je hier nou mee???
Pagina: 1