problemen met mijn tuniq tower 120

Pagina: 1
Acties:

• tomcatha
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 21-05-2022
Hallo,

mijn stock cpu cooler van mijn e6420 ging naar de kloten dankzij die leuke pushpins die kapot gingen. Daarom had ik het vervangen met een nieuwe koeler. Ik dacht meteen dat ik net zo goed een koeler kan kopen die me een flink tijdje mee kan gaan en kocht deze tuniq tower 120.

Helaas ging tijdens de installatie van deze koeler de moederbord naar de knoppen, denk dat ik toen net een keer te vaak een schroefje heb laten vallen. In iedergeval, ik heb bij deze installatie ook de washers gebruikt die ik bij mijn koeler kreeg. Deze 4 washers waren ook de enige die ik meekreeg en het leuke was dat het plakkertjes waren.

Ik zoek dus naar vervangende washers maar ik heb geen idee waar ik er een kan vinden en de tuniq site zegt zelf ook niets. Waar kan ik dus vervangende washers vinden? Of zijn washers helemaal niet noodzakelijk? Deze tuniq is wel een flink grote koeler inc backplate.

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11:13

Bolletje

Moderator Harde Waren
Kan je ze niet gewoon hergebruiken? Per se plakken hoeven ze niet volgens. Dat ze plakken is alleen maar handiger.

• tomcatha
ik kan ze niet hergebruiken

• tomcatha
Ik las net dat je ook washers zelf kan maken, weet iemand hier meer over? Ik kan trouwens erg weinig informatie vinden over washers.

• [Remmes]
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-01 23:25
zijn ze van plastic of metaal?, washers kan je gewoon bij de doe het zelf zaak verkrijgen..

ja, daag.

• tomcatha
het waren plastic washers, als ik het goed heb zijn ze voor isolatie of tegen beschadiging van de moederbord

• [Remmes]
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-01 23:25
je tuniq kunnen e-mailen voor een stel nieuwe washers ( denk wel dat ze zoiets hebben)

ja, daag.

Verwijderd

Op verzoek verwijderd

• tomcatha
ik had eindelijk tijd om naar washers te kijken en ben naar de gamma geweest, zij hadden geen washers in plaats daarvan heb ik pvc band/tape gekocht van 3mm dik.

Ik neem aan dat dit ook werkt nadat ik het geknipt/gesneden hebt in de juiste vorm maar wil toch voor de zekerheid weten of ik het ook juist heb.
Pagina: 1