Kan ik mijn oude hardeschijf met xp geïnstalleerd gewoon in een nieuwe pc doen en hem dan normaal opstarten en alle nieuwe drivers installeren? Ik ga namelijk binnenkort een nieuwe pc kopen en wil gewoon direct weer aan de slag kunnen met me software data en alles.
Dit kan maar niet echt raadzaam.
Aangezien Windows alle oude drivers nog aan boord heeft zal er vervuiling optreden. Het beste blijft gewoon een schone install
Aangezien Windows alle oude drivers nog aan boord heeft zal er vervuiling optreden. Het beste blijft gewoon een schone install
Slowly getting there, euh wait whut? Slowly?
Dat gaat volgens mij niet werken. Je Windows weet op welke hardware hij geïnstalleerd is en zal op andere hardware dan dat niet willen werken (vooral moederbord...)
Mijn nieuwe portfolio (Under Construction) | Benieuwd wat Solar Team Twente gaat doen?
Over dit onderwerp is meer dan genoeg terug te vinden, stop je topictitel maar eens door de Forum search en sta verbaasd van de hoeveelheid info die je daarmee terugkrijgt 
Op dit forum gelden een paar huisregels ( Het algemeen beleid ) waar onder andere de nadruk wordt gelegd op inzet door eerst te zoeken/inlezen in je onderwerp.
Kijk die aanmeldingsvoorwaarden nog een keer door als je wilt, en gebruik de al aanwezige kennis in andere topics voordat je zelf een nieuw topic begint? Zo houden we het voor iedereen op dit forum nog een beetje interessant
Dit topic gaat daarom ook dicht.
Op dit forum gelden een paar huisregels ( Het algemeen beleid ) waar onder andere de nadruk wordt gelegd op inzet door eerst te zoeken/inlezen in je onderwerp.
Kijk die aanmeldingsvoorwaarden nog een keer door als je wilt, en gebruik de al aanwezige kennis in andere topics voordat je zelf een nieuw topic begint? Zo houden we het voor iedereen op dit forum nog een beetje interessant
Dit topic gaat daarom ook dicht.
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Dit topic is gesloten.
![]()