Windows Live Mail onbereikbaar

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikt
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 21:43
Hallo :)
Ik kan mijn mail van Windows Live (hotmail) niet meer op. Ik heb al een week gewacht, maar het baat niet. Dit is de foutmelding:
Er wordt onderhoud aan de service gepleegd. Onze excuses voor het ongemak. Probeer het later opnieuw. Als het langer duurt dan een uur, laat ons dan weten dat je nog steeds wacht.
[Probeer terug te gaan naar Windows Live Hotmail]
Onderhoud is dit zeker niet, mijn andere accounts werken wel prima, op dezelfde computer. En dit duurt een hele week. Ook op andere computers aanmelden gaat niet. Weet iemand hoe ik dit moet oplossen?

Dankje :)

Ohja, het account zit op deze server volgens Microsoft:
bay136

En het supportteam van Windows Live Mail kan ook niet veel antwoorden. Alleen maar dat je meer moet wachten. Hier een soortgelijke fout + bericht van WLH dat overal wordt geplakt:
http://windowslivehelp.co...d8-40cc-b809-1dd02b0c60f4

[ Voor 21% gewijzigd door ikt op 01-05-2010 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat verwacht je precies met deze reactie? De enige die hier is iets mee kan is Microsoft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Craven
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 22:59
je hebt je antwoord toch al gekregen in de thread die je hotlinkt? je kan eventueel nog bellen maar wij kunnen in ieder geval niks voor je betekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-09 14:19

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Craven87 schreef op zaterdag 01 mei 2010 @ 17:21:
je hebt je antwoord toch al gekregen in de thread die je hotlinkt? je kan eventueel nog bellen maar wij kunnen in ieder geval niks voor je betekenen.
Hij kan minimaal stom afblazen, toch?

Daarbij, wel goed voor mij om te lezen dat dit probleem zich al een week lang afspeelt. Ik heb dit probleem nu sinds vandaag. Ik kan me niet voorstellen dat Microsoft een week lang gedonder heeft met hotmail, zonder dat dit bv op de frontpage van t.net komt.

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RogierSimonis
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08-09 09:35
Ik heb hetzelfde sinds 5 mei kan ik geen nieuwe berichten meer lezen en mensen die mij mailen krijgen de boodschap: "DO NOT RESEND YOUR MESSAGE, YOUR MESSAGE HAS BEEN DELAYED" (die berichten worden dus nog geeneens weergegeven in mijn inbox.
Erg vervelend allemaal, een mailaccount kan een paar uur onbereikbaar zijn maar een paar dagen is voor mij rampzalig!! Eerste keer dat ik problemen heb met hotmail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatix
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 20:07
RogierSimonis schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 14:17:
Ik heb hetzelfde sinds 5 mei kan ik geen nieuwe berichten meer lezen en mensen die mij mailen krijgen de boodschap: "DO NOT RESEND YOUR MESSAGE, YOUR MESSAGE HAS BEEN DELAYED" (die berichten worden dus nog geeneens weergegeven in mijn inbox.
Erg vervelend allemaal, een mailaccount kan een paar uur onbereikbaar zijn maar een paar dagen is voor mij rampzalig!! Eerste keer dat ik problemen heb met hotmail.
Dan moet je zeker geen gratis mail dienst gebruiken!

Ook wat kleine laad foutjes gehad vandaag, maar verder nergens last van m.b.t. hotmail.

Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RogierSimonis
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08-09 09:35
Thanks Fanatix voor de handige tip ;)
Dat doet me denken aan die keer dat mijn fiets gejat was en mijn vader zei: Ja dan moet je de fiets met het slot wel ergens aan vast maken....dat bracht mijn fiets ook al niet terug :D

Maar goed, nog steeds is de situatie ongewijzigd. De nieuwe mails van hotmail blijven voor mij onbereikbaar. Hoop dat het snel verandert.

Edit: De beste oplossing die ik tot nog toe kan vinden is het laten doorsturen van de mail naar een nieuw aangemaakte account van hotmail. (dat vind je gewoon onder opties binnen je account)

[ Voor 20% gewijzigd door RogierSimonis op 10-05-2010 23:38 ]

Pagina: 1