• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:36
Ik heb een Home Server met een AM2 bordje en krijg opeens veel last van Hardware Interrupts.
Ik heb er een dual core X2 4600+ in zitten, maar zodra de processor iets gaat doen krijg ik flink last van Hardware Interrupts waardoor het hele systeem vertraagd.

Kan er niet de vinger op leggen hoe ik nu kan localiseren waar het probleem zit.
iemand misschien ervaring hiermee?

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:28

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Meestal komt dit door een driverprobleem. Een of andere driver (moederbord chipset, (S)ATA, VGA of LAN zijn meestal de boosdoeners) is ofwel niet geinstalleerd, danwel heeft kuren. Check dat je voor alle devices daadwerkelijk drivers geinstalleerd hebt, en ga na welke het probleem is.

Oslik blyat! Oslik!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:36
dion_b schreef op zaterdag 01 mei 2010 @ 12:02:
Meestal komt dit door een driverprobleem. Een of andere driver (moederbord chipset, (S)ATA, VGA of LAN zijn meestal de boosdoeners) is ofwel niet geinstalleerd, danwel heeft kuren. Check dat je voor alle devices daadwerkelijk drivers geinstalleerd hebt, en ga na welke het probleem is.
Het gekke is dat ik geen drivers geupdate heb...en het liep allemaal verder goed tot gisteren opeens de problemen kwamen.
Ik ga alle drivers nog maar even checken.

• kluyze
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Windows update die toevallig een driver geïnstalleerd/ge-update heeft?