Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

MSN wachtwoord en geheime vraag vergeten

Pagina: 1
Acties:

• Dmasta779
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23-11 19:59
Hoi,

Na een koninginnedag met een goede verloop kom ik maar eens eventjes met mijn probleempjes.
Ik ben mijn msn w8woord en geheime vraag vergeten en deze wil ik weer achterhalen. Ik heb lang gezocht op google maar niets gevonden. Ik heb deze dingen nodig odat mijn xbox account eraan gelinkt is. Op xbox kan ik gee w8woorden vinden. Als k een ander account aan m'n xdoos zou willen linken , vraagt hij het oude w8woord.

Kan iemand mij helpen??

B.v.d.

Verwijderd

Even wachten tot de alcohol is uitgewerkt en het geheugen weer terug is? :)

• kKaltUu
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 16-11 20:57

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Dmasta779 schreef op zaterdag 01 mei 2010 @ 00:37:
Hoi,

Na een koninginnedag met een goede verloop kom ik maar eens eventjes met mijn probleempjes.
Ik ben mijn msn w8woord en geheime vraag vergeten en deze wil ik weer achterhalen. Ik heb lang gezocht op google maar niets gevonden. Ik heb deze dingen nodig odat mijn xbox account eraan gelinkt is. Op xbox kan ik gee w8woorden vinden. Als k een ander account aan m'n xdoos zou willen linken , vraagt hij het oude w8woord.

Kan iemand mij helpen??

B.v.d.
Dus even om het samen te vatten:
-Je bent hebt het wachtwoord niet
-Je weet het antwoord op de controlevraag niet
-Je weet het email addres wel

Wat onderscheid je op dit moment van iemand anders op basis van deze feiten? (ergo, je kan net zo goed de eigenaar's "vriend" zijn).

Maar om toch mee te kunnen denken aan een oplossing, gebruik je dit address ook als live mail addres en ben je erop ingelogd op MSN messenger? als dat zo is kan je het volgens mij via het programma veranderen.

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

• Steephh
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23-11 14:23
http://www.nirsoft.net/utils/mailpv.html

Leest ook de wachtwoorden van MSN uit, indien die op de pc wordt opgeslagen.

_@/'

• Dmasta779
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23-11 19:59
Nee het wachtwoord is nooit opgeslagen.
microsoft contacteren werkt ook niet echt.
Je moet een lijst invullen over de account maar ik ben zolang niet meer op msn op pc geweest dat ik het wachtwoord ben vergeten. Op mn xbox was hij als auto aangemeld maar nu heb ik hem nodig omdat mn account van mn xbox is verwijderd en ik hem alleen terug kan halen als ik mijn wachtwoord weet. ik heb ook nog 1 jaar gold op mn xbox account lopen die 2 weken geleden is gekocht.

Please help me!!!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 24-11 22:06

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Is het niet zo dat als je je wachtwoord bent vergeten, die 'geheime vraag' wordt gesteld waarvan alleen jij het antwoord weet? Het zijn zelfs standaard vragen, zoals naam van huisdier e.d. Waarom je hier dan gaat vragen voor het terug krijgen van je eigen geheugen snap ik niet.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Verwijderd

Dmasta779 schreef op zondag 02 mei 2010 @ 21:27:
Nee het wachtwoord is nooit opgeslagen.
microsoft contacteren werkt ook niet echt.
Je moet een lijst invullen over de account maar ik ben zolang niet meer op msn op pc geweest dat ik het wachtwoord ben vergeten. Op mn xbox was hij als auto aangemeld maar nu heb ik hem nodig omdat mn account van mn xbox is verwijderd en ik hem alleen terug kan halen als ik mijn wachtwoord weet. ik heb ook nog 1 jaar gold op mn xbox account lopen die 2 weken geleden is gekocht.

Please help me!!!
Microsoft gooit nooit je account uit je Xbox dat heb je dan dus zelf gedaan?

Microsoft contacteren werkt ook niet echt?
ZEKER WEL !! Heb je het wel geprobeerd? Ik heb dit vaker meegemaakt, en er is zeker wel een oplossing !

Je wilt waarschijnlijk gewoon iemand te grazen nemen maar zo makkelijk is dat niet.

• Gomez12
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-10-2023
Hero Of Time schreef op maandag 03 mei 2010 @ 00:03:
Is het niet zo dat als je je wachtwoord bent vergeten, die 'geheime vraag' wordt gesteld waarvan alleen jij het antwoord weet? Het zijn zelfs standaard vragen, zoals naam van huisdier e.d. Waarom je hier dan gaat vragen voor het terug krijgen van je eigen geheugen snap ik niet.
Hangt er natuurlijk vanaf hoezeer je die geheime vragen serieus invult :)

Verwijderd

offtopic:
kuch vendor lock-in...

misschien een dromme vraag, maar hoe kan je ooit het andwoort op je geheime vraag vergeten?
that is, meestal zijn die zo obivous als maar kan: je eerste huisdier, je geboorteplaats... is er geen kennis meer die het weet?

kan natuurlijk zijn dat jij een minder voor de hand liggende vraag hebt gekozen, maar als je dan je wachtwoord EN je vraag vergeet...
dat noem ik toch een gevalletje eigen schuld, dikke bult

wellicht kan je MS nog contracteren om je XBOX aan een ander account te koppelen

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Je kan contact op nemen met Microsoft maar dan moet je wel veel relevante gegevens uit je mailbox kennen. Als je die niet weet dan heb je pech en zal het je niet gaan lukken.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 24-11 22:06

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Gomez12 schreef op maandag 03 mei 2010 @ 00:17:
[...]

Dat heb je dan zelf in de hand, net als het vergeten ervan. Niet serieus invullen en je wachtwoord vergeten is jezelf in je voet schieten.

Commandline FTW | Tweakt met mate

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08 21:59

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Gomez12 schreef op maandag 03 mei 2010 @ 00:17:
Als je hem serieus had ingevuld had je nu geen probleem gehad.....

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

• Gomez12
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-10-2023
Frentik schreef op maandag 03 mei 2010 @ 19:21:
[...]
Als je hem serieus had ingevuld had je nu geen probleem gehad.....
Maar andersom, als je hem serieus invult dan laat je de weg voor "hacken" door een bekende open.

Meeste geheime vragen zijn niet echt van het niveau dat ik ze niet van een bekende los kan krijgen...
En ik ben iets bezorgder dat een bekende mijn mail opent zonder dat ik het weet dan een onbekende chinees.

Maarja, dat is ook weer simpel op te lossen door je eigen systeem bovenop de geheime vragen te gooien. Bijna altijd zit er de vraag in : wat is je favoriete huisdier, vervang huisdier consequent door sport et voila, zelfs bekenden weten je geheime vragen niet meer :)
Pagina: 1