Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Xbox 360 dashboard flipt de pan uit!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sinds vandaag heb ik een heel vreemde issue met mijn xbox 360. Als ik hem opstart, en het dashboard verschijnt, scrollt 'ie meteen naar de laatste 'pagina'. Ik kan niets meer bedienen!

Het valt me op dat de xbox als 'ie uitstaat blijft ventileren.

Iemand enig idee wat er aan de hand is of kan zijn..?

• Neophyte808
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 07-10 16:31

Neophyte808

Gadget inspector

Het zou kunnen dat je controller stuk is, ik heb zelf geen xbox 360, maar het lijkt me dat hij de knop voor het switchen van pagina's (als die er een is) ingedrukt houdt.

• ShitHappens
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 30-11 16:16
Blijft ventileren lijkt me dat er nog een download actief is oid, zit ergens een instelling voor.
Het dashboard probleem lijkt me een joystick die vast hangt. Had de GameCube ook last van: tijdens opstarten bewogen? Dan blijft dat voor die sessie de "midden" stand.

Verwijderd

had ik ook misschien zit 1 van je buttons vast gewoon even met een tandenstoker langs.
dat werkte bij mij :D

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20:03

D4NG3R

kiwi

:)

Dat de ventilatoren blijven hangen kunnen 3 dingen betekenen:
1, Je hebt een USB Charging kit voor je controller erachter hangen & deze laad nog
2, Je hebt een Download aanstaan, en de optie aanstaan dat hij mag "Downloaden on background"
3, Soms als je je xdoos uitklikt blijven de fan's nog een minuutje draaien. Deze gaan daarna gewoon uit (normaal dan)

--
Dat je dashboard zo doet lijkt mij een controller probleem.. mischien zittie vast? Een keer goed blazen wil nog wel eens helpen..

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:50

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Tijdens het opstarten je joystick naar rechts gehad?

Kan zijn dat je de joystick net naar rechts hield tijdens het calibreren.. :)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Michael Knight schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 02:40:
Tijdens het opstarten je joystick naar rechts gehad?

Kan zijn dat je de joystick net naar rechts hield tijdens het calibreren.. :)
Van de Cube weet ik dit, maar doet de 360 dit ook?

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Nu online
Ik heb ook wel is gehad dat er iets onder mn RB knop zat waardoor hij bleef scrollen. Ff goed met een tandenstoker oid erdoorheen zou ik proberen.

Dit kan je overigens makkelijk testen door je xbox aan te zetten maar nog geen controller. Power m aan via de knop op de xbox en laat je controllers uit staan. als ie dan niks doet maar hij gaat gelijk scrollen als je een controller aanzet dan weet je iig waar dat probleem ligt. Dan word het schoonmaken.

Dat je ventilator blijft hangen lijkt me een probleem dat los zit van het 'scroll-probleem' en zal wel te maken hebben met een nog aanstaande download denk ik zo.

[ Voor 10% gewijzigd door KingKoning op 06-05-2010 10:46 ]

Pagina: 1