Hallo,
Sinds enige tijd heeft een vriend van mij een computer overgekocht van een andere vriend. Helaas tracht hij nu steeds met problemen en valt zijn computer steeds uit op onverklaarbare reden, ook kampt hij met BSOD's. Waar ik al naar gekeken heb is het volgende:
- Moederbord vervangen door een ander wat geheel nieuw is.
- Hardeschijven, allen getest op Fouten, doormiddel op SMART.
- 1 enkele hardeschijf ingestoken en opgestart maar probleem blijft zich herhalen.
- 1 enkele geheugen reep en 1 hardeschijf tijdens het opstarten dit alles werkt niet.
- Meerdere malen Windows 7 opnieuw geinstalleerd.
Ik hoop dat jullie mij hierbij verder kunne helpen!
Dit is zijn systeem:
AMD Athlon 64 x2 5600+
2x G.E.I.L. 1Gig 800Mhz
Asus M2A-MX
Club3D ATI Radeon HD2600xt
Met Vriendelijke Groeten,
Wouter
@Edit:
Ik weet toevallig dat die vriend waar hij hem van gekocht had, dat die een pinnetje van de processor had verbogen en weer terug verbogen had. Of hij vanaf toen ook problemen er mee kreeg weet ik niet dat zal ik nog even navragen! Je weet maar nooit namelijk. Persoonlijk denk ik dat t daar meer aan gaat liggen?
Graag jullie mening en advies over dit stukje!
Sinds enige tijd heeft een vriend van mij een computer overgekocht van een andere vriend. Helaas tracht hij nu steeds met problemen en valt zijn computer steeds uit op onverklaarbare reden, ook kampt hij met BSOD's. Waar ik al naar gekeken heb is het volgende:
- Moederbord vervangen door een ander wat geheel nieuw is.
- Hardeschijven, allen getest op Fouten, doormiddel op SMART.
- 1 enkele hardeschijf ingestoken en opgestart maar probleem blijft zich herhalen.
- 1 enkele geheugen reep en 1 hardeschijf tijdens het opstarten dit alles werkt niet.
- Meerdere malen Windows 7 opnieuw geinstalleerd.
Ik hoop dat jullie mij hierbij verder kunne helpen!
Dit is zijn systeem:
AMD Athlon 64 x2 5600+
2x G.E.I.L. 1Gig 800Mhz
Asus M2A-MX
Club3D ATI Radeon HD2600xt
Met Vriendelijke Groeten,
Wouter
@Edit:
Ik weet toevallig dat die vriend waar hij hem van gekocht had, dat die een pinnetje van de processor had verbogen en weer terug verbogen had. Of hij vanaf toen ook problemen er mee kreeg weet ik niet dat zal ik nog even navragen! Je weet maar nooit namelijk. Persoonlijk denk ik dat t daar meer aan gaat liggen?
Graag jullie mening en advies over dit stukje!
[ Voor 18% gewijzigd door wou5er op 30-04-2010 21:28 ]