Amps schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 00:13:
[...]
Ik heb de locatie van de app map gewijzigd naar een andere map en elke keer wanneer ik KIES uninstall wijzig ik de locatie in KIES naar een andere (random) map. Zo blijven de applicaties gewoon staan. Heb tot op heden gewoon alle applicaties vanaf dag 1 op mijn KIES/PC staan

Ik vind het net zo makkelijk om alles via mijn telefoon binnen te halen (uiteraard via Wifi). Spellen waarvoor je ineens moet gaan betalen, blijven ook in dat geval gratis voor me.
De standaard locatie voor je apps en ander downloads onder Windows 7 (32bit)
C:\Users\%username%\Documents\
Samsung\Kies\Download
Als je Kies Deinstalleerd dan blijft die map gewoon staan met al je data, ik zou dus zeggen. Als je Kies perse wilt updaten verwijderen dan eerst de versie volledig en installeer daarna de nieuwste versie. Tot op heden heb ik nog geen profijt gehad van de upgrades. Ik merk nog geen verschil met de versie van juni en de versie uit september.
ColdRain schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 00:22:
Kies is wellicht Koreaans voor 'big troubles'.
Nog 1 tip: zorg dat je
wave voldoende opgeladen is (best volledig) voor je gaat upgraden. Ik ken nu al 2 mensen die hun
wave gebricked hebben omdat die tijdens de upgrade zonder power viel.
Kies is inderdaad een synoniem voor big troubles
Mijn telefoon is ook een aantal keren uitgevallen tijdens een upgrade. Wat je dan altijd nog wel kunt doen is je
Wave upgraden via een Multiloader ipv deze aan te geven voor een reperatie van 3 weken. Helaas is dat voor de meeste mensen wel de enige optie.
Samsung zou dit beter moeten oplossen, bijvoorbeeld door je gsm altijd power te geven als deze is aangesloten op een USB poort.
[
Voor 27% gewijzigd door
Kiswum op 08-10-2010 00:25
]