Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

XP Pro inlogscherm met CRTL ALT DEL

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoe krijg ik in XP professional het inlogscherm waarbij gevraagd wordt CRTL ALT DEL in te toesten om in te loggen?

Nu krijg ik nog het inlogscherm met de zgn. Account afbeeldingen. Als ik dan tweemaal achter elkaar CRTL ALT DEL dan krijg ik mijn gewenste scherm welke ik graag standaard wil zien na opstarten. ;)

• lutjes
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14:33
uhh damn heb dat in moeten stellen op 'm'n stage :*) maar ben alweer vergete hoe 't ook alweer moest 8)7

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Configuratiescherm, accounts en daar de manier van aanmelden aanpassen, tenminste, zo uit mijn hoofd, heb hier geen XP om het te checken.

[ Voor 31% gewijzigd door MegaTronics op 30-04-2010 18:32 ]

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Verwijderd

Accounts beheren > De manier hoe gebruikers zich aan-melden wijzigen > Het welkomstvenster gebruiken uitvinken.
lutjes schreef op vrijdag 30 april 2010 @ 18:31:
uhh damn heb dat in moeten stellen op 'm'n stage :*) maar ben alweer vergete hoe 't ook alweer moest 8)7
:') ???

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 30-04-2010 18:34 ]

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

megatronics schreef op vrijdag 30 april 2010 @ 18:31:
Configuratiescherm, accounts en daar de manier van aanmelden aanpassen, tenminste, zo uit mijn hoofd, heb hier geen XP om het te checken.
De eerste hit op [google=XP Pro inlogscherm met CRTL ALT DEL] vertelt dat je gelijk hebt:
Control Panel -> User Accounts -> 'Change the way user log on or off'
TS, luilak :P

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

• Aloys
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Ehmz ik denk dat hij de bedoeld dat je ctrl-alt-del in MOET drukken, dus het welkomsvenster staat al uit. Dit is mogelijk met een register-tweak dacht ik. Je kan het ook instellen in de policy.

edit:
zoals hier:
Afbeeldingslocatie: http://cybernetnews.com/wp-content/uploads/2007/11/ctrl-alt-delete-login-windows.jpg

How to enable or disable the CTRL+ALT+DELETE sequence for logging on in Windows XP

Zoals onder/boven mij gezegd is, gewoon het welkomsvenster uitzetten.

[ Voor 48% gewijzigd door Aloys op 30-04-2010 18:37 ]

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Aloys schreef op vrijdag 30 april 2010 @ 18:34:
Ehmz ik denk dat hij de bedoeld dat je ctrl-alt-del in MOET drukken, dus het welkomsvenster staat al uit. Dit is mogelijk met een register-tweak dacht ik. Je kan het ook instellen in de policy.
Nee hoor:
Nu krijg ik nog het inlogscherm met de zgn. Account afbeeldingen. Als ik dan tweemaal achter elkaar CRTL ALT DEL dan krijg ik mijn gewenste scherm welke ik graag standaard wil zien na opstarten. ;)

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Verwijderd

Topicstarter
Het is inderdaad het bovenstaande scherm zoals afgebeeld wat ik graag wil hebben! ;)
Pagina: 1